{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

En form for glædes indlæg :D. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ret glad lige nu n_n!

For det første, er jeg halvvejs gennem mine 9.klasses eksamener. Jubi!! Mangler kun fysik og dansk nu, og fik 12 i engelsk og 10 i samfundsfag :D.

Derudover, har jeg haft en kanon weekend. Jeg var i biffen i fredags med min bedste veninde og se Snow White and the Huntsman, hvorefter vi om aftnen hyggede hjemme hos mig med at spise popcorn og spille mario cart xD.
Om lørdagen var vi på dyrskuet i Odense, hvor vi så en masse lækre heste, kaniner, hunde osv, og jeg fik solgt en kanin :D.

Og nu sidder jeg her, en søndag 'aften' og læser fysik og spiser kammerjunker mens jeg venter på der er mad. For en time og 40 minutter siden, ringede en fordi personen var interesseret i en kanin, og de kommer forbi i morgen og kigger. YAIH!
Og for 15 minutter ringede en til, på en anden unge, og vil også komme forbi i morgen og kigge. Dobbelt YAIH!:D

Hvordan har jeres weekend været n_n?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En form for glædes indlæg :D.
  • #2   17. jun 2012 Lyder rigtig dejligt. Det er altid rart med en masse hyggetid med vennerne smiley
    Sikke nogle flotte karakterer du har fået dig. Dem kan jeg godt forstå du er stolt af smiley

    Jeg er selv ved at læse til eksamen - dog på seminariet, og det har mere eller mindre været det jeg har brugt hele min weekend på, men tilgengæld har jeg også sommerferie her d. 21 og så går jeg og planlægger at skulle flytte i hus med kæresten hvilket er planen at vi gør her d. 1 juli.


  • #3   17. jun 2012 Min weekend har været skøn. Jeg har været sammen med min kæreste, hvor vi har været ude og køre en del. Jeg fik kørekort for snart 2 uger siden, og min kæreste gjorde for snart en uge siden, så det er bare vildt fedt at komme ud og køre på egen hånd i trafikken smiley
    Jeg fik sommerferie i torsdags, da jeg bestod min Teknologieksamen, B-niveau, (ja og det gjorde min kæreste faktisk også, hæh smiley ) så nu er der ikke længere stress med eksamenslæsningen.


  • #4   17. jun 2012 Lulle: Nu bliver jeg nysgerrig. Læser du på HTX?

  • #5   17. jun 2012 Ja det gør jeg smiley Virkelig en god uddannelse, det synes jeg!

  • #6   17. jun 2012 Lulle: Kunne jeg næsten tænke mig til da du skrev Teknologieksamen smiley
    Har selv taget samme ungdomsuddannelse og den er helt sikkert rigtig god. Hvilken linie læser du hvis du ikke har noget imod jeg er nysgerrig smiley


  • #7   17. jun 2012 *Stald S.E.L.O.M. * - Lyder en smule kedeligt, men jeg håber dine forberedelser giver pote :D.
    Haha, synes også selv den var meget spændende :D.

    Stald PC - Lyder rigtig hyggeligt :D!

    Rakkaus . - Meget, der findes ikke noget bedre end at være sammen med vennerne/veninderne ;).
    Okay, hvad skal du op i :D?
    Jeg har min sidste eksamen her d. 26, og så den 27 har vi dimension n_n. Og så står den på ferie :D!!
    Ej hvor hyggeligt! Har I fundet hus og det hele :)?

    Lulle / Sønderhop - Nej hvor fint! En jeg kender har også lige fået sit kørekort :). Selv har jeg kun et knallertkørekort til en lille 30knallert, men det er rigtig skønt man bare kan køre når man vil :D.
    Nej hvor snyd! Jeg vil også have sommerferie :D.
    Og tillykke med du bestod :D.


  • #8   17. jun 2012 Nørrevang: Jeg skal op i Pædagogik. Det tager ret lang tid at læse op eftersom jeg har lånt flere bøger på biblioteket end jeg overhovedet kan nå igennem inden onsdag, men nu må vi se om ikke jeg klarer det hele alligevel hehe xD
    Ja vi har. Vi har boet i en lille lejlighed i noget tid nu, men nu lejer vi vores lejlighed ud (det er en ejerlejlighed) og så flytter vi ind til d. 1 juli, hvilket jeg glæder mig meget til. Det skal nok blive godt smiley


  • #9   17. jun 2012 Jeg læser den naturvidenskablige med matematik A, fysik A og biologi B. Jeg må sige, at jeg aldrig har været gladere for at gå i skole. Lærerne er bare superdygtige, undervisningsmetoderne og arbejdsmetoderne er lige mig smiley
    Oprindeligt startede jeg dog på stx med en naturvidenskablig studieretning der. Efter 1½ mdr indså jeg dog, at stx ikke var mig og startede på htx, hvor jeg nyder at være.
    Nu er der bare lige 3.g tilbage med alle A-fagene, hvilket jeg glæder mig til.

    Nørrevang: Tak skal du have smiley Jeg fik et fint 12-tal for min eksamen, så jeg er bare vildt vildt glad!


  • #10   17. jun 2012 *Stald S.E.L.O.M. * - Haha, nemlig :D.

    Rakkaus . - Held og lykke, når du skal op :D. Jeg krydser fingrer for dig :).
    Det kan jeg godt forstå du glæder dig til :D.

    Lulle / Sønderhop - Stort tillykke!:D


  • #11   17. jun 2012 Lulle: Jeg valgte også selv HTX fordi det var der jeg følte jeg passede bedst ind, og var også selv rigtig glad for at gå der. Jeg tog Kemi/Bio linjen (hed det da jeg gik der). Det er en rigtig god uddannelse. Synes bare det var sjovt, eftersom det er forholdsvis sjældent at jeg møder andre der har gået på HTX smiley



  • #12   17. jun 2012 Nørrevang: Tak for det smiley Og også held og lykke til dig med din Fysik smiley

  • #13   17. jun 2012 Vi har også en Kemilinje og en Bioteknologilinje smiley
    Der er ikke specielt mange piger på uddannelsen, men jeg trives bare supergodt på gymnasiet og i min klasse, så det gør mig ikke så meget smiley
    Men ja, det er rigtigt, at htx'ere ikke er i overtal, eller hvad man siger, hæhæ smiley


  • #14   17. jun 2012 Lulle: Nej det ville vist være synd at sige (At HTX'er er i overtal that is xD). Ja vi var også kun 3 piger i min klasse, men nu er stort set alle mine bedste venner også fyre, så det er ikke et stort problem for mig heller smiley

  • #15   17. jun 2012 Lyder som om du har haft en dejlig weekend!!! smiley

    Har også haft en rigtig dejlig weekend :-)!!
    Kaninerne er blevet nusset om fået ordnet bure osv smiley


  • #16   18. jun 2012 *Stald S.E.L.O.M. * - Jep, det er skønt når man består :D.

    Rakkaus . - Tusind tak :). Det gik okay synes jeg, fik 7 og kom op i magnetisme :D.

    *Mia* Leo & Sofus - Lyder hyggeligt :)!
    Min weekend har været rigtig dejlig :).


Kommentér på:
En form for glædes indlæg :D.

Annonce