{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Hævet læbet (marsvin) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg sad og tog billeder af mit ene marsvin idag (Melvin), da jeg efter at have set et af billederne igennem, lagde mærke til at hans ene læbe er hævet smiley Der er nærmest en byld-lignende ting på hans ene læbe, den er ikke voldsomt stor, men heller ikke 'ingenting'. Det er som sådan ikke en byld, men en meget præcis, rund hævelse. Der er ikke noget sår på.

Af mine to hanner, Elvin (fra d. 6/3-10) og Melvin (fra d. 1/3-10), har det hele tiden været Melvin der har bestemt, lige fra dag ét. Men Eddie er begyndt at udfordre ham en smule, og skal f.eks. partout have ALT hvad Melvin sidder og spiser, og hugger direkte ud af munden på ham. Så jeg tror Elvin har fået bidt ham i læben i et forsøg på at hugge hans mad...


Jeg vil lige spørge herinde for en sikkerheds skyld, hvis nu nogen herinde sidder med samme erfaring, der siger man skal reagere på en bestemt måde allerede nu. Frygter lidt at det måske udvikler sig til en byld...

Men bør jeg gøre noget ved det, eller bare følge min logik der siger mig jeg skal lade det være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet læbet (marsvin)
Kommentér på:
Hævet læbet (marsvin)

Annonce