{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Kanin? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige mistet min højt elskede kanin, som ikke en gang var blevet et år endnu.. Jeg er helt ødelagt, men folk siger jeg bare skal have en ny?
Det er her jeg syntes at der er en fejl, I deres forhold til dyr. når jeg skriver "deres" er det venner og bekendte.

Mit spørgsmål er om I kaninejere, bare ville kunne ersatte den gamle med en ny?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin?
  • #1   7. jun 2012 Du er stater den jo ikke, men for nogle er det bedst at få en ny med det samme, nogle skal have lidt tid andre skal aldrig have kanin igen, føl selv efter om du er klar til at få en allerede, hvis nej så vendt til du er klar, ellers bliver det bare en sur opgave der skal overstås

  • #2   7. jun 2012 Tak Lisa, det kan jeg godt følge dig i, og kan allerede se nu udfra det du skrev, at jeg ikke er klar til en ny endnu. Jeg skal helt sikkert have kanin igen, da jeg syntes det er et fantastisk dyr. og mit marsvin nu mangler selskab..


  • #3   7. jun 2012 Håber det hjalp, men vil da lige sige dit marsvin hellere skal gå sammen med et andet marsvin:)

  • #4   7. jun 2012 Jeg mistede min kanin i Januar 2010. og jeg havde haft hende i 6 år, og havde hende fra hun var helt lille da jeg også havde hendes mor. Jeg kunne ikke anskaffe mig en ny med det samme, jeg følte mig først klar i starten af i år altså 2 år efter.

  • #5   7. jun 2012 Lisa: Det gjorde det smiley Mit marsvin går alene i sit bur da han er blind, men han er van til lidt selskab dagligt.. Min kanin gik frit og brugte sit bur når han skulle spise eller tisse smiley Så marsvinet fik lov at være ude sammen med kaninen, så længe jeg kunne holde øje med dem..


  • #6   8. jun 2012 du erstatter den jo ikke, du får bare en anden, som måske så kan trøste dig, og som du så måske får et endnu tætter forhold til. Man kan godt elske mange dyr på engang og der er jo ingen der siger du skal glemme den gamle..

  • #7   8. jun 2012 Sanne E: Jeg har også besluttet mig for at jeg skal have en ny en af dagene, jeg har fundet et dejlig kuld jeg vil tage ud at kigge på smiley det er så en anden race og en lidt mindre kanin en min sidste..

Kommentér på:
Kanin?

Annonce