{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Stolt ejer af Teddy Løvehoved :) {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen smiley

Efter min gamle kanin Pusser, som også var en teddy løvehoved, døede af alderdom da jeg var 16, købte jeg mig i dag en ny smiley En lille fin dreng, ved navn Aslan smiley Jeg har ikke oprettet ham herinde endnu, da jeg ikke vil tage billeder af ham og stresse ham yderliger i dag, så håber det er ok smiley

Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg gerne vil have besvaret, da jeg gerne vil høre jeres råd og erfaringer smiley

Hvor tit reder i dem?
Klipper i også håret lidt kortere ved numsen, så pøllerne ikke hænger fast?

Andre gode tips, til pasning, plejning eller andet? smiley

Mange tak for jeres svar, og god aften smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt ejer af Teddy Løvehoved :)
  • #1   12. maj 2012 Jeg klipper min lidt i hovedet - mest af alt fordi hun er hopkanin, også har lettere ved at se noget, men også fordi hun havde mistet en masse selvtillid pga hun ikke kunne se noget.
    Derudover klipper jeg hende også nede ved numsen smiley Også redder jeg hende 2-3 gange om ugen, eller hvornår det nu lige passer ind smiley


  • #2   13. maj 2012 Mange tak for dit svar smiley Du klipper hende vel ikke lidt kortere på hele kroppen, en gang om året eller sådan noget? Du reder det bare? smiley

  • #3   13. maj 2012 Nej det erfarede jeg også med pusser dengang.. Men hende klippede jeg faktisk, på hele kroppen, ca. en cm. af, så alt hendes pelt var i den samme længde og meget tæt, hvis du kan forstille dig det?

    Da jeg havde problemer med at sav smugl hang fast i den lange pels under mavsen smiley


  • #4   13. maj 2012 Ej, det var smart smiley Det kigger jeg da lige efter, næste gang jeg har fri smiley , det er rart man lige kan få nogle tips fra andre, da jeg ikke rigtig kender andre der har kanin.. :o)

  • #5   13. maj 2012 ej hvor smart! Mange tak :)!!

Kommentér på:
Stolt ejer af Teddy Løvehoved :)

Annonce