{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Latinske stjernetegns unger - Første kuld {{forumTopicSubject}}

Kuldet blev foretaget sammen med Lisette og hendes han Fresh og vores egen hun Ronja smiley
Jeg havde selvfølgelig håbet at ungerne blev gode, men at de allerede ville være kommet så langt havde jeg aldrig drømt om. De har alle stjålet mit hjerte! smiley De er SÅ forskellige alle seks.

Alle undtagen en startede deres første stævne d. 21. februar 2011, og den sidste startede først d. 11. maj 2011.

Der kom seks unger og den ene var solgt, men af personlige årsager så kom hun retur til mig smiley
En anden har været til salg længe, men er blevet min mors.

Men nu lidt praleri af hver enkelt unge smiley

Malegas Scorpio
Hun er den af ungerne der er kommet længst, og var faktisk den som mindst virkede til at interessere sig for det i starten. Når hun var i selen så bakkede hun og var ikke rigtig for at samarbejde, men hun er kommet efter det.
Hun er rykket op i elite lige, svær kroget, elite højde på den første start.
Hun rykkede op i middelsvær lige efter tre starter på lige og har faktisk taget alle hendes pinde rigtig hurtigt. Den sidste pind til elite blev taget til JM i november 2011.

Malegas Gemini
Gemini har jeg haft lidt problemer med i starten. Det var som om vi ikke rigtig kunne sammen på en måde. Hun fik derfor en pause og vi startede på ny med at lærer hinanden at kende, og lige siden er det gået rigtig godt.
Jeg kan ikke undværre at hoppe med hende, hun gør mig stolt hver eneste gang jeg er for enden af snoren! Ud over hun gør mig stolt, så er hun også selvsikker. I første gennemløb tager hun tingene meget roligt, og i andet kommer farten op.
Hun hopper svær lige med 2 pinde, svær kroget og elite højde.

Malegas Libra
Hun er lidt sværere at hoppe med, da hun faktisk er meget selvstændig, og vil tingene selv. Hun er noget af en temperamentsfuld dame, men det kan styres!
Som skrevet er hun selvstændig og vil tingene selv, man skal ikke begynde at blande sig i hvordan hun hopper og hvornår der skal tages korrektioner.
Libra hopper svær lige med 1 pind og svær kroget.

Malegas Taurus
Taurus er den som kom senest igang med stævnerne, da hun meget nemt stressede og det skulle der styr på først inden hun overhovedet skulle starte stævner.
Det har ikke været nemt, men hun er kommet rigtig godt efter det. Hun hopper rigtig fint og er kommet godt ind i højderne, og hun hopper faktisk bedst med noget fart på, da hun ellers ikke sætter ordentligt af.
Hun var faktisk til salg, men min mor har overtaget hende og indtil videre så passer de rigtig godt sammen.

Malegas Aries
Aries er bestemt ikke den nemmeste at hoppe med, hverken hjemme eller til stævner, hun giver udfordring og gør det hver gang! Hun har meget nemt ved at stresse, dog er det blevet bedre efter hun er blevet rykket op, da hun nu skal koncentrerer sig noget mere om sprigene. Hun har et lækkert afsæt og ligger faktisk rigtig pænt over springene, hendes eneste problem er at hun så nemt stresse, så dette arbejdes der meget hårdt på.
Hun hopper middelsvær lige med 1 pind og middelsvær kroget

Malegas Sagittarius
Sagi er en kanin som ikke er kommet så langt igen, da vi har døjet med hans temperament på hopbanen også, men ingen tvivl om at han sagtens kan - han skal bare lærer at tro på sig selv! Han er lidt længere tid om at vende sig til en ny højde end nogle af de andre er fra kuldet.
Han hopper allerbedst med fart på og får derved et stort og kraftigt afsæt.
Men ingen tvivl når han kommer godt ind i højden, så er han slet ikke til at styre og hopper bare rigtig fint.
Han hopper middelsvær lige med 1 pind og let kroget.

Det var så en lille opdatering på vores allerførste kuld, og er glad for hver eneste lille unge af dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Latinske stjernetegns unger - Første kuld
Kommentér på:
Latinske stjernetegns unger - Første kuld

Annonce