{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

Kanin "slår" med poterne.. {{forumTopicSubject}}

Hej GG.

Jeg har en kanin som før kastrationen var MEGET dominerende, og pissede over alt. Sagde intet til vi havde hånden i hans bur og nussede eller rengjorde bur mens han var der..

Nu er han dog hvis man "driller" i savsmuldet(smuldrer det) eller tager noget af hans legetøj og leger med ham om det, så slår han med poterne og hopper frem. Han hverken bider eller jagter en overhovedet(kun med at slå med poterne..)

Egentlig tænkte vi i starten at det var leg han ville og han synes det var sjovt..

Men er det det eller beder han os om at lade være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin "slår" med poterne..
  • #2   11. mar 2012 Er ret sikker på den betyder at han vil have i skal lade være for ellers ville kan bare komme hen og spise.

  • #3   11. mar 2012 Det er hans måde at advare jer på.

    Ser ingen grund til at rode i hans spåner osv når han er i buret - det kan være fordi han føler sig stresset..

    Omkring legetøjet, det er hans. Han er måske "bare" teritorial over hans legetøj.


  • #4   11. mar 2012 Han elsker nu hans pinde og hans legetøj og spiser hvad vi har i hånden og tager legetøj ud af vores hånd når vi gir nyt smiley

    Tanja - bare mærkeligt han først er blevet sådan EFTER han er kastreret... Før var der INTET.


  • #5   11. mar 2012 Det er ikke altid at kastration hjælper på alle deres nykker.. smiley

    Men for mig lyder det hvert fald som et klokkeklart advarselstegn fra hans side.


  • #6   11. mar 2012 Tanja - skriver at det IKKE skete før EFTER kastrationen. Har nu lige nusset ham, lige så snart jeg stopper, slår han.. så nusser jeg igen.. så snart jeg stopper slår han.. smiley

  • #7   12. mar 2012 Det lyder som om du har en bølle af en hankanin smiley
    Det kunne godt tyde på at han mener det på en god måde så hvis du siger han slår når du holder op med at kæle ham smiley Kaniner er jo forskellige så kan være han mener det på en god måde i forhold til andre smiley


Kommentér på:
Kanin "slår" med poterne..

Annonce