{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mælkebøtter - Marsvin
  • #1   25. feb 2012 lan=kan*

  • #2   25. feb 2012 Det må de meget gerne, og de vil elske at få lov til det.

  • #3   25. feb 2012 Okay, tusind tak! Nu bliver de nok rigtig glade for mig så! smiley

  • #4   25. feb 2012 Ja - de må få hele mælkebøtteplanten. Også rødderne, som renser og styrker leveren. Blomsterne er også meget sunde.

    Hvis du eller gider betale for det, kan du her om vinteren købe mælkebøtter hos nogle grønthandlere - de sælges under navnet Løvetand og er kæmpestore mælkebøtteblade. Mine marsvin spiser dem med lige så stor fornøjelse som de gratis mælkebøtter.


  • #5   26. feb 2012 Jeg glæder mig også til sommer når dyrene kan få mælkebøtter smiley
    Det er noget af det sundeste du overhovedet kan give dem og så er de gratis (hvis man ikke køber dem hos grønthandleren altså *GG*).
    De er sprængfyldt med vitaminer og calcium. Meget mere end meget af det købegrønt man ellers giver dem.


  • #6   26. feb 2012 Tsok 0: Self. gider jeg betale til mine marsvin.. De skal ha et sundt liv! Hvor kan man købe dem henne? :-))

    Cavy Cats Opdræt .: Ja, jeg kan slet ikke overhovedet vente! smiley Men osse pga. jeg skal til HansaPark med min bedste veninde og min familie ( • Team Potedask •) smiley


  • #7   26. feb 2012 Charlix: Uh, jeg tror der er størst chance for at få dem hos tyrkiske grønthandlere. Det er der jeg har købt dem, men man skal nok være lidt heldig for at finde dem. Lidt tragisk at betale for noget man kan få gratis om sommeren :P, men marsvinene er jo glade for dem, og de er i virkeligheden nok også noget af det sundeste man kan købe til dem i øjeblikket.
    De kultiverede mælkebøtter er dog uden blomster – det er sådan nogle meget lange kraftige stængler med takkede blade. Hvis du ikke kan finde dem, er der heldigvis ikke så mange uger til vi kan få friske små mælkebøtter og skvalderkål i haverne igen smiley


  • #8   26. feb 2012 Ja, og vi har nogle bede som mig og min far sår gulerødder og salat i. Det bliver de nok rigtig glade for! :-))

  • #9   26. feb 2012 Det er jo første gang JEG skal have dem ude i løbegård, det er jo deres første sommer hvor jeg ejer dem!
    -Team Potedask har jo avlet Charlie, men han har været ude i løbegård et par gange hos hende, han blev født i August...
    Og Felix ved jeg ikke rigtig og han har været i løbegård før, men mon dog ikke. Jeg købte ham i en dyreforhandler i Maribo, og han har fødselsdag i Juli, så mon dog ikke.. :-))


  • #11   26. feb 2012 Mette B: Jeg har osse lagt planer om hvordan det hele skal forgå der ude i løbegården! Jeg kan bare OVERHOVEDET ikke vente til den sommer kommer! De skal bare have bunke hvis af gulerødder , salat og mælke bøtter og hvad ellers nu finder på og en masse billeder når jeg indretter deres løbegård! smiley

Kommentér på:
Mælkebøtter - Marsvin

Annonce