{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Tabt modet (Kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Ja, som jeg skrev foroven, så har jeg fuldstændig tabt modet omkring Blackie.
Jeg tog hende ind for omkring to år siden fordi jeg havde lidt ondt af hende og sådan ønskede mig en kanin.
Skal siges da jeg fik hende at hun aldrig rigtig har været i hænder eller uden før jeg tog hende ind.
Hun pisser på gulvet og skider, hun bider i ledninger og er ALT ødelæggende, hun hader mennesker og kradser ens hænder og man kan IKKE under NOGEN omstændigheder bære hende, når hun er ude handler det bare om hvornår hun mon går ind igen? For hun bestemmer fuldstændig alt for hun stikker af og stamper når man prøver at røre hende.
Jeg er helt tabt på gulvet, for hun er jo nok ikke en glad kanin og hun får kun det bedste af det bedste!
Men jeg kan ikke mere, får intet ud af hende og hun hader alle. Overvejer kraftigt at aflive hende smiley

Mvh
Sisse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tabt modet (Kanin)
  • #1   8. feb 2012 Aggressive kaniner er efter min mening ikke glade kaniner. De er stressede og hormonelle. Selvom du har kæmpet for det får hun intet ud af hendes liv. Jeg kan godt forstå at det er en hård beslutning, men du skal gøre det du føler er bedst for både dig og kaninen.

  • #2   8. feb 2012 Det er super syndt - Jeg syntes du har gjort godt arbejde selvom det ikke lykkedes.. Stakkels kanin, men den har jo ikke et værdigt liv når den altid skal forsvare sig selv og være stresset.. Hård beslutning men du har nok ret..

  • #3   8. feb 2012 I dette tilfælde vil en aflivning helt sikkert være bedst for jer begge, selvom det er en hård beslutning.
    Jeg synes det er så synd for dig, at du fik en kanin med sådan et temperament, når du nu sådan ønskede dig en kanin, og tog hende ind fordi du havde ondt af hende. Håber virkelig at du engang får en rigtig dejlig kanin, som er ligeså glad for dig, som du er for den, og som du kan få en masse gode timer med smiley


  • #4   8. feb 2012 Hejsa. Det jeg virkelig ked af at læse. Men ud fra de ting du skriver, så kan det være hun bare keder sig? Tis og pøller på gulvet, kan være tegn på at afmærker sit territorium. Grave på sine medmennesker kan betyde at hun vil have din opmærksomhed? Der er mange kaniner som ikke vil tages op og stamper for at sige at det vil de altså ikke. Jeg tror måske at hun bare er lidt anderledes? Jeg har selv en som kun kommer hen til en når hun vil. Det har jeg accepteret. Har hun bidt dig til blods før eller tegn på det? Men kan sagtens godt forstå din frustration. Har du overvejet at give hende til en der har en masse erfaring med kaniner? Håber du finder en løsning for både kaninen og dig.

Kommentér på:
Tabt modet (Kanin)

Annonce