{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.355 visninger | Oprettet:

kanin og frostvejr? {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på GG. Jeg har lige et spørgsmål smiley jeg ved kaniner kan tåle frostvejr, men hvor meget af det kan de egentlig tåle? Jeg har en lille stald hvor der stå 3 heste i, og min kanin har sin helt egen boks, godt med halm og et lille hjemmebyget hus, som han kan gå ind i. men her i weekenden bliver det over -20 grader her på Bornholm, og ville lige høre med jer, om i synes, at jeg skal tage ham inden for, eller om i godt mener at han kan blive i stalden?
Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin og frostvejr?
  • #1   1. feb 2012 Det kan han godt klare.
    De kan tåle ned til mange minus grader, så længe de har masser af halm og ellers går tørt.

    Så lad du ham bare blive hvor han allerede står smiley
    Og desuden er det rigtig dumt at tage ham ind i varmen nu, da han har fået vinterpel og ellers får det meget varmt ved at komme ind så pludseligt.


  • #2   1. feb 2012 okay, ja det er nok ret dumt at tage ham ind, det har du ret i smiley havde jeg ikk lige tænkt over, mange tusind tak fo svar smiley

  • #3   1. feb 2012 Kulden er ikke noget problem. Problemet opstår hvis bundlaget er vådt (tis, afføring), og så det fryser, så går han nærmest på is.
    Men sørg for at strø ekstra godt, så der er helt tørt hos ham, så kan sagtens klare det smiley


Kommentér på:
kanin og frostvejr?

Annonce