{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.265 visninger | Oprettet:

Marsvin er kildesyg {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ja mit marsvin er total kilden under maven/på siden af manven, så når man rører ham på det punkt, så flipper han helt ud og hopper op i luften.
Forsøger at undgå det sted for han bliver ret vildt, men det kan jo ikke undgås. Og i går blev han så vild at jeg tilsidst måtte sætte ham op i buret igen og så bed han mig. Det måtte have været ren frustration og vildskab for han bider ellers aldrig.

Er jeres marsvin også kildesyg og hvor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin er kildesyg
  • #1   22. okt 2011 Mit marsvin Molly er også meget kilden især på bagparten. Hun nærmest vrider sig og hopper rundt hvis man røre hende der, så det undgår jeg bare :)!
    Men det er vel lidt ligesom mennesker, at der er nogle der er mere kildne end andre smiley


  • #2   22. okt 2011 jeeps, jeg har en skinny som er ULTRA kilden, overalt, man kan stort set ikke løfte ham eller røre ham -.- men på gode dage kan han slappe mere af end andre. det er vildt irriterende smiley

  • #3   22. okt 2011 Begge mine er kildesyge på maven og i siderne (;
    Men de piver lidt og hopper en gang hvis jeg kommer til at røre der smiley
    Ikke noget problem her heldigvis smiley


  • #4   22. okt 2011 Det er der nogle der er.

    Jeg har en pensionist pige, hun er helt vildt kilden på maven. Så hun bliver sur og hopper og danser når man kilder hende eller man tager rundt om hende.

    Så det er der jo desværre nogle der er, ligesom nogle mennesker også er ultra kilden


  • #5   22. okt 2011 Gandor var kilden på et bestemt sted på bagdelen, når jeg kildede ham der.

    Det mærkelige er at min ældste hun Tess, ikke har været kilden før, men nu kan jeg overhovedet ikke røre hende i buret uden at hun spænder hele kroppen og løber væk.. hvorfor ved jeg ikke... Hun stopper når hun først står stille, og der er ingen ting når hun er oppe.. Hun er lidt mystisk smiley


  • #6   22. okt 2011 Min kærestes marsvin Møffe, er ultra kilden på ryggen, i midten... Han er ikke til at styre når man rører ham der!

  • #7   22. okt 2011 Mit ene marsvin flipper også helt ud, og laver nogle ret sjove "ad nej gå nu væk!"-bevægelser, hvis man rører hende der. Men hvis man kæler hende, vil hun godt finde sig i det. Mit andet marsvin er ligeglad, så det må være en smagssag.

  • #8   23. okt 2011 Marsvin er kildne forskelligt fuldstændig som mennesker. Dog er maver og siden noget der ofte går igen på alle marsvin i forskellig grad.
    Du bør såvidt undgå at røre ham der for de syntes ikke det er sjovt. At han blev så vild og endda bed fra sig er virkelig extremt for et ellers super omgængeligt dyr som marsvin så jeg håber du vil lære hans grænser bedre smiley


Kommentér på:
Marsvin er kildesyg

Annonce