{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Kanin unge ??.. {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg vil gerne anskaffe en kaninunge fra min veninde som lige for nylig fik 7 kaninunger som snart blir ca. 2 uger gamle, og jeg har allerede fundet hende jeg vil have. Hun hedder Dalma, som er en forkortelse af Dalmatina fordi hun ligner en dalmatiner ..Hun har strit øre og hendes mor hedder Ninus og hendes far hedder Danni. De kender ikke racen, men jeg tror hun er en russer. Men til de rigtige problemer.. Jeg har en han kanin, og et marsvin men vi har nok med bure. Dog siger mine forældre at jeg ikke har overskud. Men det er udelukkende mig der træner med min hankanin, snakker med ham, muger ud hos ham og sætter ham på græs, fodre ham og børster ham og det samme med mit marsvin, og Nuser som min han hedder savner en og snakke med og min veninde vil gerne give mig hende gratis da de bare SKAL af med dem, da de ikke har plads til dem, og min far siger at hvis jeg tager mig sammen kan jeg få hende, men jeg gør alt for ham, og jeg vil skide gerne have Dalmatina da jeg så hende blive født så jeg vil gerne vide, syntes i at jeg er ansvarlig nok ? Jeg er ikke stresset i hverdagen eller noget, så jeg har masser af tid til dem??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin unge ??..
Kommentér på:
Kanin unge ??..

Annonce