{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Signe H
Signe H
Tilmeldt:
14. jun 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Bliver de forkølet? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Håber i kan hjælpe mig med følgende:
1: Hvor længe kan indekaniner blive ved med at komme udenfor i løbegården, uden at blive syge ?

2: Kan en kanin der har været vandt til at bo udenfor, flytte indenfor i f.eks. december månden uden at blive syg ?

Håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver de forkølet?
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 141 Svar: 6.140
    #1   18. sep 2011 1. Ja, så længe der er læ for nedbør og blæst.

    2. Jeg ville ikke gøre det. Man kan sikkert godt, men kaninen har ikke godt af det fordi den har fået vinterpels.


  • #2   18. sep 2011
    nr. 2. Vi har et enkel år gjort det, men det var en lang process. Vi flyttede bur så det kom til at stå et par grader varmere hver anden dag. og da den til sidst stod i vores uopvarmet baggang hvor der var ca. 14-15 grader kom den i indendørs bur og derefter helt ind. Og den eneste grund til vi gjorde det var at hun havde fået en byld på det ene ben som dyrlægen skulle fjerne og der mente hun at det var bedst vi havde hende inde. Heldigvis var bylden ikke generende for hende og vi fandt ud af efter lægen havde fjernet den at den bare indholdte væske. Men hun fik den først fjernet da hun var kommet ind og vi efter følende kunne holde øje med hende.
    Jeg ville ikke uden grund flytte en ude kanin ind om vinteren. Jeg har for en måned siden flyttede mine kaniner ind, for at de ikke skulle få vinterpels.


Kommentér på:
Bliver de forkølet?

Annonce