{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

hjemvendt fra dr. dyr (marsvin) {{forumTopicSubject}}

Ja så havde jeg Freja og resten af banden med til dr dyr, for at finde årsagen til sår og pelstab..(indlæg/album : Hvad fejler Freja?)

SKAB smiley
Ingen tvivl blev der sagt alle tegn var der og de 3 voksne, især de 2 af dem skreg op og stampede med bagben da hun rørte godt i pelsen på bagkroppen.
Snakkede om svamp/skab men det var det bestemt ikke, reaktionerne herhjemme og det hun ku se og den måde de opførte sig på tydede alt på skab. så de er nu alle i behandling..
Det var bare hårdt for moar her, da de fik indsprøjtning i nakken smiley
Alle skreg og min lille prinsesse Tamaya skreg mest og forsøgte at komme hen og gemme sig ind til mig, selvom jeg holdt hende med hænderne..
Alle skreg undtaget en sej lille han unge, han sda helt stille og sagde ik en lyd da han blev stukket smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemvendt fra dr. dyr (marsvin)
  • #1   8. aug 2011 Ja at de skriger når de blvier berørt i pelsen er et tydeligt tegn på sellnick.
    Godt du fandt ud af hvad det var og fik begyndt behandling.
    De skal vel genbehandles? Lyder som Ivomec/lignende produkt de blev behandlet med?


  • #2   8. aug 2011 Ja har fået en ny tid om ca 14 dage

    Årh glemte at spørge hvad det var for medicin, men det tror jeg nu nok det var. Hun sagde hun også bruge noget man dryppe i pelsen istedet, men det sys hun var lidt svært at skulle gøre med de små osv, så vi blev enige om indsprøjtning istedet.


Kommentér på:
hjemvendt fra dr. dyr (marsvin)

Annonce