{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Hjælp jeg bliver vanvittig! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en kanin som bare bliver ved og ved og ved med at bide i træmmerne i sit bur. Hvad kan jeg gøre for at stoppe hende? Det larmer og er træls at se på.

Har lagt et stykke træ ind hun kan gnave i, men det vil hun ikke, det er ikke nær så spændende som træmmerne..

Håber virkelig nogen kan hjælpe!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp jeg bliver vanvittig!
  • #1   3. maj 2010 hvor stort er hendesbur ? nogle gange bider de nemlig i tremmerne hvis buret er for lille eller de keder sig

  • #2   3. maj 2010 Hun keder sig eller også vil hun have opmærksomhed.

    Hun kan også være i brunst.


  • #3   3. maj 2010 Det gør Eliot også. Det hjælper dog jo mere han kommer ud og løbe smiley
    -Vil tro det er kedsomhed da hvis Eliot har været rigtig meget ude ryster han stort set ikke tremmerne men lige så snart han ikke har været ude i 1dag keder han sig helt vildt og ryster i tremmerne smiley


  • #4   3. maj 2010 Buret er kæmpe stort, og hun er ude at løbe mellem 3 og 4 gange om dagen..

  • Miemiv L
    Miemiv L Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Gnavere: 1 Svar: 30
    #5   4. maj 2010 Min (som er en han) rusker i tremmerne, hvis han gerne vil ud og rende lidt, hvis vandflasken ikke giver nok vand (skal nogle gange drejes for at vandet løber) eller hvis han mangler foder/noget at gnave i (grene,gulerødder o.lign). Men hovedsageligt er det fordi han gerne vil ud af buret og opleve noget.

  • #6   4. maj 2010 Har du prøvet kaninhop???

  • #7   4. maj 2010 Hun er stort set ude hele tiden, pånær om natten.. Og det er lige slemt om det er om dagen eller natten (Det irretere mig bare mere om natten!)..
    VIlle det hjælpe at prøve at lægge et æble eller en gulerod ned til hende når hun rusker? Hm. Og hvad hvis hun stadig har en gulerod liggende men alligevel rusker?

    Anne A: Hm. Vi er lige begyndt på det, meget lidt.. Men hvad kan det hjælpe?


  • #8   4. maj 2010 Det hjælper at kaninen bliver mentalt træt i hovedet.....
    men der er jo ingen garenti for at det hjælper lige dig....
    men det er klart et forsøg hver.


  • #9   4. maj 2010 Tutti gjorde det også rigtig meget !! Især om natten og jeg blev vildt hidsig .. Men efter vi er flyttet og han har mere plads at løbe på end før, så gør han det ikke smiley
    Hvor løber han henne når han er ude af buret ?


  • #10   4. maj 2010 Læste lige hendes profil om at hun løber på værelset .. Hvor stort er dit værelse ?
    For før jeg flyttede boede jeg på 13 kvm, og det vr der Tutti løb - men stadig ruskede/gnavede i tremmerne .. Nu er jeg flyttet i stor lejlighed på 75 kvm, og han løber rundt over det hele og nu rusker han IKKE i tremmerne smiley Tror simpelthen det er fordi dit værelse er for lille og hun kender de ting der er der smiley


Kommentér på:
Hjælp jeg bliver vanvittig!

Annonce