{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Teritorial kanin {{forumTopicSubject}}

Hej gæve gnavervenner, jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg har en dværg vædder han (kastreret da han var 5 mdr) på 2 år. Han er en fritgående hus-kanin, men er i et bur om natten (ca. 5 timer) på ca 2-3m2 hvor han har fri adgang til hø og vand og sin bakke. Udover de sene nattetimer løber han frit omkring. Han går sammen med en kat som han har det fint med.

Problemet er at han helt har overtaget mit hus. Han betragter det hele som hans teritorie og knurrer og springer frem efter mig når jeg kommer i nærheden. Han vil kun kontaktes når han selv hopper op i sofaen og venter på at man kommer og kæler ham.

Problemet er at han virker næsten konstant aggressiv. Han tisser og pøller dog kun på sine bakker i huset, så hans teritoriale adfærd er udelukkende ved at hoppe frem og brumme højt af alle der kommer forbi.

Han har rigeligt med stimuli og flader gerne ud på gulvet mange gange om dagen og laver binkier, så han virker umiddelbart ganske glad - men det er jeg IKKE. Jeg vil have mit hus tilbage! Hvad gør jeg?


-- det skal derudover siges at han har været i hænder mindst et par timer hver dag siden han var ganske lille, så ikke fordi han mangler menneske kontakt.
KH
Mira

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Teritorial kanin

Annonce