{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Bure åbner på mystisk vis mm. {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver for at høre, om nogen har oplevet lignende, eller har en ide om, hvad det kan være. Jeg bor i en lejlighed og mine kaniner står i en slags baggård, men på en privat terrasse som er indhegnet. Jeg har oplevet noget lidt uforklarligt på det seneste, hvis man kan sige det sådan. I fredags skulle jeg ud og fodre, og jeg opdager, at min ene kanin er ude af buret og render frit rundt på terrassen. Jeg tjekker da hendes bur for, om der er nogle åbne låger eller lignende, og det er der ikke. Hun er altså ude af hendes bur uden nogle tegn på mulig flugtvej. De bure vi har, er nogle som kan åbnes oppefra, men det er tungt træ, og vinden kan altså ikke sådan løfte taget, men det er altså sket de seneste uger, at taget på enten det ene eller andet bur mystisk vis har stået åbent når jeg har været ude hos dem. Og det er altså træls når det regner og der bliver drivvådt hos de stakkels kaniner. Derudover åbner vores hyndeboks hvor der er foder og hø/halm i på samme måde som burene.. Dette er ikke sket før overhovedet i den tid vi har boet her, men begyndte for ca. en måned siden smiley

Nogle som har oplevet noget lignende? Nogen som har en ide om, hvad det kunne være?


Kommentarer på:  Bure åbner på mystisk vis mm.
  • #1   28. nov 2017 Ubudne gæster der ikke har respekt for at det er privat område ville være min tanke o.O
    Hvis du kan ville jeg sætte overvågning op. Det må man gerne så længe kameraet vender mod dit private område.. eller lav så fu kan sætte lås på tingene ?


  • #2   28. nov 2017 Jeg siger det samme som Stald Piraten..

    Jeg kendte en der var ude for præcis det samme, og hun satte overvågning op, og fandt så ud af det var en person der gjorde det. Personen var så psykisk syg, og ville bare gerne snakke med kaninerne, så personen vidste selvfølgelig ikke konsekvenserne.

    Men det kunne jo sagtens være en der synes det bare er rigtig sjovt, som ikke forstår alvoren i det, og netop ikke har respekt for dyr, og andre folks ting.
    Håber i hvertfald du finder ud af hvad eller hvem det er. smiley


  • #3   28. nov 2017 Sæt hængelås på buret og en snor rundt om tag og bur. Også en snor rundt om hyndekassen

  • #4   30. nov 2017 det kan være kaninen har lært at åbne..

    hængelås på


Kommentér på:
Bure åbner på mystisk vis mm.

Annonce