{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Sammensætning af to hanmarsvin {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede i går aftes mit ene hanmarsvin, som jeg har haft de sidste to år sammen med sin bror, og jeg har haft dem fra helt små. Derfor kom det også ret pludseligt og utrolig uventet at finde ham død i buret i går aftes.

For mit eget vedkommende ville det være fint bare at have den sidste gående tilbage, men alligevel kan jeg ikke lade være med at synes, at det kan blive til en del år, den sidste her kommer til at gå mutters alene. Min store frygt er jo klart også, at jeg kommer til at gøre tingene endnu værre ved at anskaffe en lille ny, som den gamle måske slet ikke kan enes med.

Jeg har læst lidt frem og tilbage på nettet, og der anbefales det, at man sætter en så ung han som muligt sammen med en voksen netop så der ikke opstår problemer med dominans osv.

Jeg er derfor lidt nysgerrig på, om der er nogle med den slags erfaringer herinde, som kunne komme med nogle gode råd til, hvad jeg skal stille op. Jeg tænker at jeg ikke er den første, der pludselig har stået med en enlig han, der forhåbentlig har nogle år i sig endnu.

Og hvordan sætter jeg i tilfældet de to hanner sammen på bedste vis?

Vh Maria



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Sammensætning af to hanmarsvin

Annonce