{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.419 visninger | Oprettet:

Julie H
Julie H
Tilmeldt:
5. nov 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 2

Dværghamster bider {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg fik for en lille uge siden en dværghamster. Det er en campbell, den er knap en måned gammel.
Jeg gav den nogle dage til, at finde sig til rette i sit nye bur hvor jeg kun snakkede med den udefra. Herefter prøvede jeg forsigtigt at sætte min ene hånd ned i bunden af buret. I starten var den ret forsigtig, men hurtigt efter en dag ville den kravle helt op i min hånd både med og uden godbidder.
Jeg ville prøve det samme igår, og der bed den mig rigtig hårdt i fingeren. Den har før bare nappet lidt i mine fingre (det kildede mere end det gjorde ondt), men her bed den rigtig hårdt.
I dag skulle buret gøre rent, og da jeg prøver igen at tage hånden i buret, bider den igen. Det gør ret ondt, og gør at man bliver en smule ''bange'' for den.
Jeg ved den er ung, og ikke kender mig så godt endnu - men hver gang jeg sætter hånden i buret kommer den løbende fra sit hus eller sin madskål, for at snuse og bide.
Den er rigtig aktiv, spiser og sover normalt (ud fra hvad jeg har læst er det normale).
Jeg er bange for, at jeg bliver så bange for den at jeg netop ikke får brugt tid på den, så den kan blive tam.
Nogle gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dværghamster bider
Kommentér på:
Dværghamster bider

Annonce