{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin inde/ude nu?
  • #1   8. okt 2017 Ja det er forsent

  • #2   8. okt 2017 Den har fået underuld


  • #3   9. okt 2017 Der er intet problem i det, så længe i ikke bor mega varmt - kaninen vil blod gå i fæld smiley Det er langt værre den anden vej, hvis man vil have dem fra inde til ude i denne tid af året.

  • #4   17. okt 2017 Jeg får en rescue kanin fra Guldborgsund kaninhjem og den stod i en stald. Den akklimatiseret på 1,5 uge netop fordi jeg kan tilbyde kølige forhold og ved hvad jeg skal observere.I kan sagtens få den ind fordi vi ikke har haft så koldt et efterår, og fordi i kan holde værelset lidt køligt i starten.
    Som en rettesnor så må indekaniner først komme ud igen, når det er minimum 15 grader ellers er der risiko for afkøling fik jeg at vide på Universitetshospitalet for husdyr,
    Hold øje med om han/hun er varm med varme øre og bliver han apatisk og stille, så kan det være tegn på hedeslag. Lad være med at sidde med den i skødet men nus den mens den er ved siden af jer netop fordi den så undgår jeres varme.
    Begrebet frikanin hvor man holder kaninen frit i hjemmet eller en del af hjemmet, der anbefales det at kaninen bliver neutraliseret, for de ikke har behov for at markere territorium fx. Kan hankaniner sende en stråle ud som en forstøver-sprøjte og urinens lugt mindskes enormt og det gør det markant nemmere at gøre den renlig.
    Psykisk giver det også generelt en roligere kanin og har i en hunkanin, så undgår i underlivskræft som er meget hyppig hos hunkaniner over 5 år.
    Det er super fedt at man kan få kaninen ud af buret, for man får et enormt tæt forhold til sin kanin, når den er indenfor i den kolde tid. Min kanin havde en døgnrytme, hvor han opholdte sig forskellige steder i lejligheden. Om aftenen var han tæt på os. Enten lå han ved min mands fødder eller så lå han i sofaen og dette i flere timer....det er hyggeligt. Hvis jeg gik ud af sengen om natten, så fulgte han efter mig og han lå nedenfor min seng og sov.
    Jeg er så imponeret over hvad Domusninus har gjort for deres 18 rescue kaniner og hvordan de har indrettet deres have, hjem og deres deres ferie-værelser, hvis i har brug for indretnings ideer smiley


Kommentér på:
kanin inde/ude nu?

Annonce