{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

charlotte M
charlotte M
Tilmeldt:
9. nov 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Sletning af annoncer i marked og eller svar på forespørgsler {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Nu har jeg gentagne gange svaret på en salgsannonce og derefter ventet en evighed på at høre tilbage, nogle gange hører man slet intet.
Er der ikke mulighed for at slette en annonce igen, hvis dyret eller tingen ikke længere er til salg.
Synes faktisk det er temmelig irriterende, at de der annoncerer ikke 'gider' eller magter at svare, kan jo bare skrive at varen er solgt eller ikke længere til salg.
Er det mig, der er for 'sur'?
Nogen forslag til hvad der ellers kan gøres
Med venlig regnvejrshilsen
Charlotte
Ønsker ikke at være sur på nogen, men bliver så skufftet, når jeg nu har forelsket mig i et dyr til salg smiley <3 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sletning af annoncer i marked og eller svar på forespørgsler
  • #1   4. okt 2017 hjælpeadmins har andet at lave end at slette gamle annoncer..

  • #2   4. okt 2017 Hvor står der det er HA'erne der skal slette?

    Jeg ville nok prøve at skrive til support og spørge om man kan ikke kunne lave et system hvor annoncen bliver inaktiv eller evt kan meldes hvis man ikke får svar på henvendelser.


  • #3   4. okt 2017 ud over ejer af annoncen er det dem der kan slette

  • #4   4. okt 2017 Men det kan tage jo ikke vide... Og spørgsmålet er jo reelt nok. Annonce delen her inde er noget værre møg. Så det er vel fint nok at det påtales. Så kan HA'erne jo overveje at tage det længere op

  • charlotte M
    charlotte M Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #5   4. okt 2017 Jeg mente sådan set bare, at den der sætter en annonce i, også kan slette den, når den ikke længere er aktuel, ikke andet. Ved ikke om man kan, men går bare ud fra det, men tak for kommentarer alligevel smiley

  • #6   4. okt 2017 Nu bruger jeg ikke selv market (og længe siden sidst) men mener at annoncen udløber efter x-antal dage. Og ellers er det desværre ejers eget ansvar.

    Men hvis man oplever der overhoved ikke svares på en annonce, må i gerne smide mig en PB. Så bruger jeg gerne lidt ekstra af min fritid på så at skrive en reminder til ejer af annoncen. Og evt. slette hvis der intet høres, for syntes selv det bliver for uoverskueligt hvis gamle annoncer som ikke er relevante ikke fjernes.


  • #7   5. okt 2017 Kan se det åbenbart kun er på de andre sider der er udløb på - og ikke her inde for har fundet annoncer tilbage fra sidste år...

    Jeg har lavet en hurtig gennemgang og slettet dem jeg vurdere er så gamle at man så må oprette igen (dem fra sidste år, og starten af 2017) og har jeg været i tvivl har jeg lige skrevet på annoncen. smiley Og tager den derfra.

    Og ellers som jeg skriver oven over, så bruger jeg gerne lidt ekstra af min fritid til at prikke lidt til inaktive annoncer, og hvis ikke ejer af annoncen giver lyd så ser jeg den som inaktiv og sletter - så må man jo oprette den igen og puste nyt liv i sin annonce. smiley

    Pia - Jeg har kastet én bold op til BigAdmin ang. løbetid på annoncer her inde og ellers gør jeg gerne ét forsøg på at holde antallet nede af de mange inaktive annoncer.


  • #8   5. okt 2017 Kan se du skrev på min (takker), og så hut jeg visker, skal man ikke selv aktivt fornye. De udløber med så fornyer siden selv annoncen. Det er vist også derfor der er en del annoncer der står til at være aktiveret midt om natten (det er der systemet gør det). Så det var måske ikke af vejen at skrive til support of spørge, om man ikke kan lave det om, således at man aktivt skal sige ja til fornyelse

  • charlotte M
    charlotte M Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #9   5. okt 2017 Én ting er gamle annoncer, kan jo selv se datoen, jeg ville bare gøre opmærksom på de der her relativt nye annoncer, jo godt kan enten svare det ene eller det andet, eller når de bliver kontaktet, selv tænke sig til, at de måske selv skal slette annoncen hvis den ikke længere er relevant.
    Tak for alle tilbagemeldinger sætter stor pris på andres input, og vil jo meget nødig smiley virke som sådan en 'sur-stråler' smiley


Kommentér på:
Sletning af annoncer i marked og eller svar på forespørgsler

Annonce