{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.676 visninger | Oprettet:

Indendørs forhold til frikanin {{forumTopicSubject}}

Vi har 1/3 del af stuen hvor jeg gerne vil bygge "noget" flot en kanin vil blive glad for.
Min tidligere kanin havde et højt bur i træ på 108 cm og han elskede at ligge højt oppe på taget af det hus som var en del af buret. Han var frikanin med åbent bur.
Denne gang bliver det et almindeligt bur og jeg kunne godt tænke mig at få lavet hylder som han kan hoppe imellem eller lave ramper og den nederste del kan man måske lave kasser som han kan gemme sig i.
Er der nogen herinde som vil vise hvad i har lavet til jeres frikanin.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indendørs forhold til frikanin
  • Ninussen
    Ninussen Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #1   30. sep 2017 Jeg følger lige med smiley

  • #2   1. okt 2017 Jeg bor småt og gider ikke at min stue ligner et "kaninbur" så min bor bare sådan her. Hun kan hoppe op og kigge ud af vinduet og så har hun en tunnel. Ind imellem får hun en papkasse, andre ting jeg har prøvet af har ikke rigtig sagt hende noget.

    Har set mange bruger kattetræer så kanin kan komme op i højde.


    profilbillede
  • #3   1. okt 2017 smiley Med det flotte Kähler gear i vindueskarmen, så må du have en velopdragen kanin😀 min tidligere kanin elskede at skubbe ting ned, så vi måtte begrænse vores pyntegenstande.
    Der er mange som bruger den box fra Ikea, den er også flot.


  • #5   1. okt 2017 Vinnie R - Det er kun planter der er i fare, andet har hun i hvert fald ikke rørt endnu smiley Ikke engang en kaktus kunne stå i fred.. møgdyr smiley

  • #6   2. okt 2017 Kaninland
    Hvor er det flot det du har lavet, jeg må se at få min handyman i sving.
    Dit og kanin-ferieværelset hos Domusninus sådan en "blanding" tror jeg det bliver til, plus et velegnet kattetræ


  • #7   17. okt 2017 Nu har jeg købt hus, kaninegnet-kattetræ, græshus og en masse aktivitetsting og tuneller så mangler jeg bare kaninen😁. Ham henter jeg på søndag fra Guldborgsund kaninhjem.(rescue kanin)



  • #8   28. dec 2017 Sådan ser stuen ud nu

    profilbillede
Kommentér på:
Indendørs forhold til frikanin

Annonce