{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

spørgsmål om hamstere- ny! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har nogle spørgsmål omkring hamstere. Ved ikke så meget om dem og vil gerne vide noget mere.

Hvad er formålet med at have en hamster? er det at det er et kæledyr er det et hobby dyr, hvorfor har i hamstere?

Hvad skal en god fodring bestå af?

Hvad skal der som basis være i buret og må det være et tremmebur?

Hvilken art er bedst til en nybegynder?

Er det en fordel at få en ældre der er tam?

Hvis I har mere info i vil dele, så tilføj det bare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om hamstere- ny!
  • #1   25. dec 2010 Hvad skal en god fodring bestå af? mine vokser godt på det der fra multifit.
    (link fjernet)


    Hvad skal der som basis være i buret og må det være et tremmebur? et hjul og det må godt være et tremmebur, der må bare max være 1½ cm afstand i tremmerne

    Hvilken art er bedst til en nybegynder? jeg ville vælge en guldhamster, da de har en okay størrelse,

    Er det en fordel at få en ældre der er tam? der ville jeg sige nej, for hvis du vælger en ung kan du selv gøre den tam, også bliver lidt som du vil have den



  • #2   26. dec 2010 Hvad er formålet med at have en hamster? er det at det er et kæledyr er det et hobby dyr, hvorfor har i hamstere?
    <b>Det er forskelligt hvad folk bruger hamstere til, da jeg havde hamstere var det kigge-på-dyr, som jeg opdrættede lidt på (Som registreret opdrætter)</b>

    Hvad skal en god fodring bestå af?
    <b>Hamster Crispy og så lidt kød rester og evt. hundekiks til tænderne</b>

    Hvad skal der som basis være i buret og må det være et tremmebur?
    <b>Ja det må gerne vre et tremmebur, men hvis man vil undgå tremmebidderi, så er et akvarie (uden vand selvfølgelig ;)) at foretrække :), En god brunstrøgelse, et hus og lidt hø til at sove i, mad skål, vandflaske og evt. lidt grene til at bide i</b>

    Hvilken art er bedst til en nybegynder?
    <b>Guldhamster, husk de skal holdes enkeltsvis</b>

    Er det en fordel at få en ældre der er tam?
    <b>Det er en fordel at få den fra en registreret opdrætter der har lagt tid og kræfter i de dyr som de sælger</b>

    Hvis I har mere info i vil dele, så tilføj det bare smiley
    <b> http://www.hamsterland.dk </b>


Kommentér på:
spørgsmål om hamstere- ny!

Annonce