{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Daniel H
Daniel H
Tilmeldt:
7. feb 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

kan en 9 år gammel han kanin enes med en 1 årig han kanin? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Min søster har en gammel han kanin på 9 år, som hun ikke kan ha mere, da hun skal rejse udlands. og jeg har en ung han kanin på et år.
De er vand til at rende rundt i stuen om dagen og være i buret om natten og når der ikke er nogle hjemme.

Mit spørgsmål er:

Vi de kunne enes ude i stuen eller værelset? ( Jeg har min til at gå fri det meste af dagen)

Har læst noget om den dominerende han ville prøve at gøre den anden han steril, ved at bide den i pungen. Er det noget der ville være stor change for det ville kun ske?

Vil de begynde at tisse på vægene og gulvet for at mærker sig? ( Min kanin er renlig og går kun på toilet i sit bur og den gamle kanin er mere eller mindre renlig også )

De ville komme til at ha vær deres bur. Men gå sammen om dagen i stuen, med direkte adgang til deres bur.

Syndes det er synd han bare skal aflives smiley han er en glad kanin. ( vi har ikke kunne finde nogle der ville ha ham )

Har søgt lidt rundt på nettet men syndes ikke jeg kunne finde noget, fandt kun noget med unge han kaniner og gå sammen
Håber nogle af jer kan hjælpe med mine spørgsmål smiley

på forhånd tak
Mvh Daniel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan en 9 år gammel han kanin enes med en 1 årig han kanin?
  • #1   7. feb 2017 Nej. Kaniner er ikke flokdyr, og du kan ikke bare sætte dem sammen noget af tiden. De vil helt sikkert slås, og den svageste tabe - og i værste fald blive slået ihjel, hvis ikke du står med slemme bideskader.

    Kaniner burde ikke gå sammen, slet ikke sterile, eller kun noget af tiden. Det er dømt til at gå galt.


  • #2   7. feb 2017 Kan du ikke bare have dem ude på skift? - det er da bedre end aflivning.

  • #3   8. feb 2017 De skal ikke gå sammen
    Enten hedder det de er ude på hver deres tidspunkt, men dette vil kræve du er villig til at risikere da de begge markere sig fordi de kan lugte hinanden eller de er ude hver deres rum smiley

    Den svageste kanin kan ende med dø hvis de gå sammen eller få så store skader at du står skal aflive den og i værste tilfælde vil du finde den ene død en dag, og en ting er sikkert ingen mennesker ønsker at hører lyden af en kanin der skriger tro mig det er en lyd du aldrig vil glemme...

    Men
    Hvis du ikke har mulighed for det første jeg skrev vil jeg råde dig til at finde et nyt hjem til den lille på 1 år, og hvis det ikke lykkes så find en der videreformildere kaniner og aflever den der så den person kan finde et nyt hjem smiley


  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   8. feb 2017 Hejsa og tak for svarene smiley
    Vi har snakket med min mor, hun ville gerne tage ham hjem indtil vi finder en.
    Nu har jeg skrevet ind på facebook i en dyr gruppe om der en nogle det kunne tænke sig at få ham smiley


  • #5   8. feb 2017 To hanner kan ikke gå sammen, men det har de andre så fint fortalt.

    Du kan også læse noget mere omkring det at holde kanin indendøre og det med at de tisser inde osv.

    frikanin.dk


Kommentér på:
kan en 9 år gammel han kanin enes med en 1 årig han kanin?

Annonce