{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

kastrering {{forumTopicSubject}}

Hej
Mine 2 hanmarsvin kan desværre ikke samme mere, så den ene må desværre væk, og den anden skal kasteres for derefter at få en dame.
Mit spørgsmål er hvor lang tid efter en kastering skal han holdes
alene - og nogle der kan anbefale en dyrlæge i Herlev/Søborg/Husum
eller Skovlunde der er gode til det indgreb ??
På forhånd tak
Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kastrering
  • #1   24. jan 2016 Han skal gå i 4 uger, før han kan sættes sammen med en dame. ☺

  • #2   24. jan 2016 smiley tak for svar


  • #3   24. jan 2016 Jeg fik mit marsvin kastreret ved Herlev dyreklinik, men de kastrerer ikke igennem bugen, så derfor vil jeg ikke anbefale dem. Men ellers er de ekstremt søde og så hjælpsomme. Mit hanmarsvin fik nogle andre problemer efterfølgende, og der ringede den ene dyrlæge til en marsvine ekspert, fordi hun var i tvivl om hvad der kunne været galt med ham, så de vil gøre alt hvad de kan for dit dyr smiley
    Hvis han bliver kastreret igennem bugen, er der flere, som har sat deres kastrat med hun efter 2 uger uden problemer smiley jeg har selv ventet tre uger, og der skete heller ikke noget.


  • #4   24. jan 2016 Mener det er i Slangerup, der er en dyrlæge, der er ekspert i at kastrere marsvin gennem bugen. Fordelen ved at kastrere gennem bugen, er at snittet ikke sidder, hvor der kommer tis og afføring ud og risikoen for komplikationer er derfor mindre smiley
    Prøv at melde dig ind i marsvineinfo gruppen på Facebook. Der kan du få nærmere info om dyrlægen smiley


  • #6   24. jan 2016 smiley tusind tak for jeres svar

  • #7   25. jan 2016 Så er der bestilt tid til i morgen kl. 12,00 hos Trine - prisen er kun 600,00 - så tusind tak for jeres hjælp smiley

    Jeg har en han jeg skal af med - nogle der kender en der vil elske ham, han er fra den 27.09.2015 og et skønt marsvin


  • #8   27. jan 2016 Du kan jo oprette en markedsannonce herinde og så er der flere salgsgrupper på Facebook - f.eks. "Køb, salg og omplacering af marsvin."

  • #9   27. jan 2016 har oprettet annonce og spurgt alle jeg kender - prøver at finde ud af hvilken mail jeg er tilmeldt på fb, og håber det lykkes at komme derind - kommer der næsten aldrig - men tak for forslag

  • #10   27. jan 2016 Kim jeg beholder er nu opereret og har det fint, spist og drukket og nusset 5 timer hos mig - så nu sover han smiley utroligt så hurtig dyr kommer til hægter igen

Kommentér på:
kastrering

Annonce