{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninunger og frost
  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #1   30. dec 2015 Giv ekstra halm smiley

  • #2   30. dec 2015 Sørg for de står i læ og buret er ordenlig isoleret.

  • #3   30. dec 2015 Lad hunnen om pasningen og mindst mulig blanden

    Giv godt med halm så hunnen skal kan justerer reden


  • Charlotte H
    Charlotte H Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   30. dec 2015 Okay vi prøver, har også bare ladet dem være. Kan bare næsten ikke bære hvis det lille pus fryser ihjel

  • #6   31. dec 2015 Når der kun er 1 unge, er der ikke nogen "makkere", der kan holde ungen varm. Så mit bud er at tage dem ind og lade dem gå i en transportkasse de næste 2-3 uger.

  • Charlotte H
    Charlotte H Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   31. dec 2015 Men er det ikke noget med at moderen ikke kan tåle temperaturskiftet?

  • #8   1. jan 2016 Vi har hvert år landsudstilling i februar måned - ofte er det frostvejr i de dage. Men omkring 1700 af Danmarks flotteste kaniner er i 3 døgn forsamlet i en hal, hvor temperaturen er 20 - 25 grader. Næste alle de udstillede kaniner kommer fra stalde, hvor det er næsten samme temperatur som udenfor eller fra udendørs anlæg og skal vende hjem efter 3 dage på udstilling. De fleste udstillede hunner skal parres kort tid efter at de er kommet hjem.
    Jeg medgiver, at det er en belastning for kaninerne, men det sker yderst sjældent, at de tager skade af det.
    Så med den risiko, der er for at den nyfødte unge ikke kan holde varmen, men dør af kulde, vil mit bedste råd være at flytte dem indenfor.


Kommentér på:
Kaninunger og frost

Annonce