{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt med vores kanin? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Vores kanin, Luna (dværgvædder) er begyndt at opføre sig meget mærkeligt på det sidste..
Hver gang Vi vil hen og kæle for hende, når hun er i burret, så springer hun rundt inde i buret, og løber ind i sin hule, og begynder at pive helt vildt. Det er sket fra den ene dag til den anden, og hun bliver altså ved med det.... Hvad kan der være galt? Hun er lidt over 6 måneder.
Vi har altid været blide overfor hende, og aldrig gjort hende noget ondt, hvis I skulle tro det. Men hvad kan der være galt?
Kan hun være gravid evt?? Da der har været en han kanin på ryggen af hende, et par gange... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt med vores kanin?
  • Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    jun 2015

    Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
    #1   31. aug 2015 Det er MEGET tidligt at avle på hende, når hun kun er 6 måneder smiley

  • #3   31. aug 2015 Var det med vilje hankaninen var på ryggen af hende? Hvis ikke så skal i nok passe bedre på! Og hvis det var med vilje så er det lidt tidligt at sætte hende i avl

  • #4   31. aug 2015 Der er meget store chancer for, at hun er drægtig. Hvis hun er fodret fornuftigt, bør der ikke være problemer med fødsel og diegivning - men har du gjort op med dig selv, hvad der skal ske med ungerne ?

  • #6   31. aug 2015 Slaaaaaaaaaaaaap nu lige helt af, ikke.. Hun er en stuekanin, og det er min svogers kanin, der har gået sammen med hende i 2 minutter i vores stue, og så hang han på ryggen af hende, da vi kom ind.
    Så det har overhovedet ikke været planen. Rolig..
    Er hun så gravid eller?
    Mvh Andreas


  • #7   31. aug 2015 Og Jørgen. Mht til hvordan hun er fodret, så kan man vidst godt sige, at hun er i ret god stand... smiley
    Mvh Andreas


  • #9   31. aug 2015 Det er måske ikke raketvidenskab at lukker man en han og en hunkanin i samme rum så sker der ting og sager. Og de kan snildt have nået to omgange på de to minutter. Når ikke i har set hele akten er der jo ingen der kan sige om hun er drægtig. Men det er der da stor sandsynlighed for

  • #10   31. aug 2015 Nej, hun vil overhovedet ikke snakke med os mere 'L'. Det plejer hun at ville gøre, da hun altid står på bagbenene og stikker snuden ud gennem buret, og vil kæles for. Det vil hun overhovedet ikke mere :-(.

  • #11   31. aug 2015 Det var også et uheld, at de gik sammen. Da min svogers kanin, kunne hoppe op af buret, og ned på gulvet til vores kanin :-).
    Nu må vi se hvad der sker, jeg har lagt en masse hø ned til hende, og gjort hele buret rent igen :).


  • #12   1. sep 2015 Det er sjældent , at kaniner er markant overvægtige ved 6 mdr's alderen. Men du skal ikke fodre ekstra hårdt, fordi hun formentlig er drægtig. Og generelt føder 7 mdr gamle hunner lettere end hunner, der er blevet over et år.

  • #13   2. sep 2015 når hun er en dværg vædder skal hun have MAX 50g piller om dagen, derudover suppleres med godt hø og grønt, rødder og blade

  • Ditte P
    Ditte P Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #14   3. sep 2015 Jeg Sys det lyder som en drægtighed. Skulle passe en venindes hankanin engang og han formåede at Gøre min hunkanin gravid på under 30 sek, han var så snu eller kløgtig at han fik åbnet min hunkaninsbur op og hoppede ind og nåede hurtigt at komme på inden vi fik ham væk! Så efter lidt tid komme de skønneste små babyer ud til verdenen ❤

Kommentér på:
Hvad er der galt med vores kanin?

Annonce