{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Hankanin bider min kæreste {{forumTopicSubject}}

Min hankanin har til tider en ret agressiv adfærd.. Han stamper, grynter, kradser, napper lidt og værst er, at han kan finde på at bide min kæreste rigtigt hårdt, faktisk til blods, når han snakker med ham. Det sker, når kaninen har virket sur i løbet af dagen, som om han har en dårlig dag.. Nogen der ved hvordan jeg får ham til at holde op med at bide???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankanin bider min kæreste
  • #1   19. aug 2014 Hvornår bider han / er han kastreret?

  • #2   19. aug 2014 Han blev kastreret for 1,5 uge siden. Han bider, når min kæreste vil ae ham på gulvet eller sidde med ham. Så farer han frem med ørene tilbage og bider ham hårdt.. Han har en træls sur adfærd af og til smiley

  • #3   22. aug 2014 Der kan godt gå en måned før hormonerne lægger sig efter en kastration.

    Men det tyder jo på at din kæreste overskrider kaninens grænser. Så det klogeste vil være hvis din kæreste undlader at ae ham eller sidde med ham og i stedet lader kaninen komme til din kæreste i dens eget tempo. Når kaninen så kommer over for at sige hej gælder det om at have en godbid klar, så kaninen begynder at synes din kæreste er noget rart, i stedet for en man skal kæmpe imod.


Kommentér på:
Hankanin bider min kæreste

Annonce