{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Dværghamster kønsbestemmelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har før ''konstateret'' at min dværghamster var en hun men jeg er dog i tvivl. Jeg har søgt på billeder for at kunne se forskellen men synes dog hverken det ligner den ene eller anden XD

Idifix har hverken den duftkirtel som hanner har eller ''huller'' i pelsen hvor dievorterne sidder. Har også set der skulle være hår i mellem penis og anus som der er på en han men ikke på Idifix. Der er intet hår mellem, men der er dog en lille ''penis lignene'' dut alligevel. På billedet kan jeg ikke rigtig fornemme hvordan en huns kønsåbning skal se ud det burde jo være et hul. Men jeg har ekstremt svært ved at bestemme kønnet på Idifix. Jeg ved et billede måske ville hjælpe, men jeg kan simpelthen ikke få den til at lægge på ryggen længe nok. Kan i måske alligevel hjælpe mig på vej?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dværghamster kønsbestemmelse
  • #1   5. maj 2014 Har du et billede så kan vi evt se det.
    Mine hunner havde heller ikke tydelige dievorter.

    De første to jeg havde fik navne efter deres personlighed Tulle og Bølle, og det var rent tilfældigt at Tulle var en pige og Bølle en dreng, og vi fandt ud af det fordi de fik unger.

    Men nu kan jeg se forskel. Men det kan være ret svært.


  • #2   5. maj 2014 Nej det kan jeg nemlig ikke desværre. Som skrevet ovenover. Den vil slet ikke ligge stille på maven så jeg kan gøre det.

  • #3   5. maj 2014 Så ja det er nok lidt svært at svare på smiley

  • #4   5. maj 2014 Nogle gange kan man se.
    Hannerene har lidt ekstra under halen, men det kan være lidt svært at se på dværghamster, og når man ikke rigtigt har set en dreng og en pige før, hvis man kigger på en drenge hamster og en pige hamster på samme tid syndes jeg godt man kan se forskel
    Elleres kan du prøve at filme mens du kigger på din hamster (under maven du ved), også stoppe videoen når man kan se det også klippe det ud at videoen smiley

    Jeg kan godt se forskel efter jeg jo har set s mange hamster køn før smiley


  • #5   5. maj 2014 Her er et billede af min han dværghamster (Campbells), som du kan se ved halen er der en ''bule'' på en måde lige før halen det er jo der pungen er

    profilbillede
Kommentér på:
Dværghamster kønsbestemmelse

Annonce