{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Nye dværghamsterunger, mor og far sammen? {{forumTopicSubject}}

Hejsan Allesammen smiley

Min dværghamster hun fødte i lørdags 8 små unger, jeg tog hannen fra buret umiddelbart da jeg så de var kommet til verden.
Men nu er jeg blevet i tvivl om jeg skal sætte hannen ind til hende igen, så han kan hjælpe hende med ungerne?
Læser forskellige ting på nettet og er meget ny i det her, så tænkte jeg ville hente noget erfaring hos jer smiley

Håber meget i vil hjælpe mig..

Vh
Sophie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye dværghamsterunger, mor og far sammen?
  • #2   14. apr 2014 Dværghamstere danner par for livet, og ja, faren hjælper med ungerne. Men hvis du ikke vil ha' flere unger, skal far tages fra smiley

  • #4   14. apr 2014 Mange tak for rådet Natasja! smiley Man læser jo så meget og vil egentlig ikke have noget i mod at de får flere unger, men er bange for han gør dem noget eller sådan noget smiley men lyder godt!

  • #7   14. apr 2014 NEJ! smiley
    for Gudskyld ikke sætte dem sammen, for det er usundt for moren at blive gravid/parret så hurtigt ingen, du skal ikke sætte dem sammen, hanen vil spise ungerene for at parre hunden igen, dum idee, og hunnen kan dø af for hurtigt parring.
    Hvad art er det, jeg håber ikke det er hybrider smiley
    smiley


  • #10   15. apr 2014 Hybrid
    Blandede arter som føre dårlige gener med sig:-P
    Man kæmper for kun at få ren artet men mane får bare hybrid unger bare for at få dem =-O
    At få to hybrider til at få unger er dårligt man skal ikke avle på hybrider =-O


  • #11   15. apr 2014 Man skal altid læse op på sådan noget inden man får unger =-O

  • #13   15. apr 2014 Tak for rådende Maja smiley
    Jeg har ikke sat ham ind til hende, jeg turde simpelthen ikke.. Så han har gået i sit eget bur.. Nej de er begge to vinterhvide smiley men jeg kendte ærligt ikke til at man ikke måtte blande.. Men det var jo heldigt nok så smiley hehe..
    Kan egentlig heller ikke se logikken.. Rene racer (er inden for mit erhverv -Malkekvæg) ikke kun vejen frem.. Det er mit eneste udgangspunkt hehe.. Og der sker ikke noget ved at krydse.. Hvad er ulemperne? smiley


  • #15   15. apr 2014 Godt nok smiley
    Men held og lykke med de små smiley
    Vil du oprette et fotoalbum så man kan følge med i deres vægst, det syndes jeg er så hyggeligt smiley


  • #16   15. apr 2014 Jo det kan jeg da godt smiley hehe..

Kommentér på:
Nye dværghamsterunger, mor og far sammen?

Annonce