{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

KANIN HJÆLP HASTER {{forumTopicSubject}}

Hej.
Det er sådan at Dream har termin imorgen, men har født nu her. Intet galt i det, da jeg kommer ud i stalden, kan jeg se at hun har plukket sig, så kigger jeg om hun har lavet en rede, og det har hun. I reden ligger 3 unger, jeg skynder mig at gå så hun kan få fred, da jeg kommer ud 1 time senere har hun veer og er igang med at føde en unge, jeg bliver så stående og ser fødslen som gik rigtig godt. Bortset fra at hun lader ungen ligge og bærer den ikke ind i reden. Jeg gik og tænkte, hun skal nok selv bære den ind.
Jeg gik ude ved kaninerne og havde nogle ude, og så var jeg henne og kigge, og kunne se at hun var ved at føde en unge mere, fødslen gik også rigtig fint, men igen lod hun den bare ligge og bar den ikke hen til reden. Den anden unge har hun enten båret tættere på reden eller også er den selv gået. Men den er ikke helt henne i reden..

Det jeg gerne vil spørge om er, må jeg ligge ungerne hen i reden, for at de kan få varmen, eller skal hun selv ligge dem derhen?

Obs, Dream er førstegangsfødende, og har derfor ingen erfaring med det.

Og inden i kommer med "Du skulle have sat dig ind i avlen inden" og alle jeres negative kommentarer, skal det siges at det er mit 5. kuld, men de andre mødre har passet ungerne til UG og selv lagt dem i reden, trods at de begge var førstegangsfødende.

Men det haster lidt, da jeg ikke er intereserret i døde unger smiley

Glæder mig til at høre fra jer!
// Mette - Stald Wraae


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KANIN HJÆLP HASTER
Kommentér på:
KANIN HJÆLP HASTER

Annonce