{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Race/farve og håndtering af unger {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg købte denne sorte hunkanin til min datter i fødselsdagsgave og senere den brune, da jeg gerne selv ville avle et kuld unger, som vi vil beholde. Vi har nu fået de skønneste unger - 4 stk. :o)
Jeg har selvfølgelig sat mig ind i pasning og pleje af kaninerne, men har lige et par spørgsmål..
Avleren fortalte at det er dværgkaniner. Kan det passe at det er dværgvæddere? Den brune han har en meget fladere snude/rund pande, end den sorte hun og noglegange et stritøre?? Og hvad kaldes disse farver - er det bare sort og brun?
Jeg har ladet mig fortælle at man ikke må røre ved ungerne før de har fået øjne, men kan ikke finde det på skrift? Hvorfor må man ikke det? Jeg har haft ungerne ude af reden i få minutter hver dag, for at tjekke om de har det godt og for at børnene også kan følge med i den udviklingen af ungerne. Jeg snakker først med mor kanin, som gerne står og kradser på lågen indtil vi åbner buret, og aer hende. Så lægger hun sig ned og lukker øjnene. Hun er dog ikke så vild med at komme ud af buret/blive løftet. Morkanin får en håndfuld mælkebøtter og imens kigger vi til ungerne. Kan der være noget galt i det? Ja det er måske for sent nu, hvor ungerne er ca. 10 dage gamle, men så ved jeg det da til næste gang..

Vh Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Race/farve og håndtering af unger
Kommentér på:
Race/farve og håndtering af unger

Annonce