{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Hvordan ved jeg om mit jordegern er gravid? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har tre jordegern.. Vi troede vi fik tre hanner, men så begyndte den ene at sige sådan en underligt lyd. Jeg fandt så frem til at det lyder som lokkeskrig.. så den ene må altså være en hun smiley nu er han/hun stoppet med lokkeskriget, men vi kan ikke rigtig finde ud af om hun er gravid, eller hvad..
Er der nogen der kan hjælpe mig? jeg kan ikke se nogle testikler, men kan heller ikke se dievorter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ved jeg om mit jordegern er gravid?
  • #1   22. mar 2013 Hun kan godt være stoppet med sit kalden selv om hun ikke er blevet parret, min søsters hun kaldte også et par dage her for noget tid siden, men stoppede så igen.
    Hvis hun er blevet parret er hun kun drægtig i 30 dage så det er bare at vente at se.
    De sidste par dage op til kan de se hun bliver breder over bagkroppen og dievorterne bliver tydlige:)

    Har hun en kasse hun kan føde i hvis det er, en ungerne ikke kan falde ud af?:)


  • #2   22. mar 2013 Hov, og hvor gammel er de jeres Jordegern. Min han bliver nemlig et år her den 24 Marts og ham er man IKKE i tvivl om er en han. Når hannerne bliver kønsmodne får de nemlig nogle ordenlig kovler man ikke kan overse smiley

  • #3   23. mar 2013 Tak for dit svar smiley hun kaldte i laaang tid. Hver dag i flere uger smiley
    Men må bare vente spændt og se smiley ja hun har redekasse. Og vi har også overvejet at flytte hende i et andet bur , så hun kan få fred smiley
    Vores tre er 1 år til april. Og faktisk er det kun den ene af dem hvor man tydeligt kan se at det er en han.! De to andre har intet at se. Vi fik bare at vide da vi købte dem, det var fordi den ene var bossen at han havde de store kogler bagtil. Men begynder at tro noget andet snart smiley
    Hvis tegn på en han er meget store og synlige testikler. Så er det to hunner vi har og en han. For de to andre har ikke rigtig noget at se smiley de er også meget små i forhold til ham vi ved er en han smiley


Kommentér på:
Hvordan ved jeg om mit jordegern er gravid?

Annonce