{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

Overraskelse efter ferie... {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg er lige kommet hjem efter 16 dage i Zambia, og min nabo skulle passe mine 4 voksene kaniner og 4 kaninunger.

Da jeg så kom hjem ca kl 17 var min franskvædder han (Bamse)og hun (tøsen) sammen. De fire unger (Speedy, sputnik, sprit og Speedy k.) (fra den 13/12/12) var delt i to. Moderen (stampe)var i et andet rum, hvor der er en rede.. Med en masse unger i.. Som efter størrelse og farve tilhøre min fransk vædder hun (tøsen), og omkring er 10-13 dage fordi de har øjne.

Og bulder var i sit bur.

Nu har jeg så flyttet fransk vædder hun (tøsen)over til ungerne. Ig hun var fuldstændig ligeglad med ungerne, hun gik ikke engang over i deg hjørne med dem..
Fransk vædder han (bamse)i sit rigtige bur.
Og stampe og hendes fire unger sammen. De fire unger er så rimelig gode hoppere så de hopper rundt i burene som det passer dem...


MEN Stampe hoppede over til de nye unger imens tøsen var der, og jeg var lige ved at gribe ind, men de blev IKKE sure på hinanden..

Så er mit spørgsmål så, kan det være at stampe giver mælk til ungerne??

Er der noget jeg kan gøre end bare at vente og se??

Det skal lige siges at min far og jeg skal til at igen med at lave nye bure så der ikke sker flere uheld, og at ungerne ikke hoppere over alt.

Håber i kan hjælpe

På forhånd tak.

//Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overraskelse efter ferie...
Kommentér på:
Overraskelse efter ferie...

Annonce