{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Stine H
Stine H
Tilmeldt:
23. jul 2022
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 1

What to do...?? {{forumTopicSubject}}

Hej.. jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan Google mig frem til svaret på... Sagen er den at vi har fået to kaniner - en han og en hun.. de går sammen i et 10 kvm. Stort bur, og de har fået en tid ved dyrlægen til neutralisering... Det er dog muligt at hun når at blive drægtig inden den tid, og skulle hun få et kuld, så har vi både tiden, pladsen og økonomien til det.. men hvad vi ikke har er erfaringen... Når nu de går sammen hele tiden, hvad gør man så når ungerne fødes..?? Skal hannen og hunnen så adskilles mens ungerne er små eller...?? Tænker mest på om hannen dræber ungerne som jo er tilfældet hos nogle dyr...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  What to do...??
  • Stine H
    Stine H Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 1
    #1   24. jul 2022 Nå... I mangel på svar bygger vi en skillevæg for en sikkerheds skyld... Det ligner grangiveligt at hun bygger redde nemlig... 🤷

  • #2   28. jul 2022 Godt I fik sat skillevæg op. De må nemlig ikke gå sammen, når hun har unger. Hvis du spørger mig, så skulle I nok have sat skillevæg op, inden det nåede så vidt, at hunnen blev gravid. Der er rigeligt kaninunger ude i verden i forvejen smiley

Kommentér på:
What to do...??

Annonce