{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

alex S
alex S
Tilmeldt:
26. aug 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

søger kærligheden {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 rotter ( rotte og rotteunge ) rotteunge er lige blevet et år og det er på tide hun selv får unger, så derfor søger jeg en hanrotte som har lyst til en blind date, bor selv i Midtjylland. Håber at høre fra jer. Mvh Alex


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger kærligheden
  • #1   9. okt 2012 Ingen grund til to indlæg, men stadig en annonce

  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 141 Svar: 6.140
    #2   9. okt 2012 1 år gammel? Det er da alt for sent, når det er dens første kuld.

  • #3   9. okt 2012 Citat fra et svar jeg fik på alder vedrørende parring af hunrotter: "Hunner :
    skal veje mindst 250 gram - gerne over 300 gram.

    mindst 6 mdr. og ikke ældre end 10mdr for første parring.
    ikke ældre end 15 mdr. ved andet kuld. "


  • alex S
    alex S Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   9. okt 2012 Ja i er så kloge. Min anden rotte fik sit første kuld da hun var 1,5år og hun var en perfekt mor. hva i læser i en bog holder ikk altid stik. Jeg leder ikk efter råd, for så spør jeg da ikk jer. Jeg ledte efter en han rotte.

  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 141 Svar: 6.140
    #5   9. okt 2012 Ingen seriøs opdrætter vil låne dig en han.

    Og ingen af os svare udfra en bog, så lad vær med at udtale dig om noget du ikke ved noget om.


  • #6   9. okt 2012 hvis ikke du leder efter råd, så skal du lade være med at poste din annonce i debatafdelingen - men poste den hvor den hører hjemme: i marked.

  • #8   9. okt 2012 Ja jeg kan kun melde dig enig.
    Hvis du skal låne en han, skal du nok henvende dig ved en foderavler hvor temperament og helbred ikke er i højsæde.
    Ingen ansvarlig og seriøs tamrotteopdrætter vil låne dig en han, når du har den indstilling til avl og ikke har sat dig ind i det smiley


  • alex S
    alex S Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #9   9. okt 2012 Ja i er så kloge. Simse hva ved du om det, har fået tilbud fra flere nu. Og hvis I ikk bryder jer om hva jeg spør om, så lad være med a svare. Undskyld jeg siger det her. I er da for dumme og spilder min tid.

  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 141 Svar: 6.140
    #10   9. okt 2012 Jamen tak og i lige måde Alex. Fortsæt god aften smiley

  • #11   9. okt 2012 Alex - Ja, vi er faktisk rigtig kloge, for vi lytter til hvad andre siger og udsætter ikke vores dyr for farlige (synes jeg) valg.

    Desuden er det, som jeg skrev, ikke læst i en bog. Det er hvad folk har erfaret. Måske klarede din hun det godt ved første kuld, men hvem siger det går lige så smertefrit ved hende, du vil have unger på nu?


  • #12   9. okt 2012 Rolig nu, Alex. smiley
    De vil jo bare det bedste for dig og din rotte.


  • #13   9. okt 2012 Om du vil eller ej, har du stadig postet den det forkerte sted
    Men held og lykke så, må håbe det hår lige så smertefrit denne gang og du så ikke er uheldig..


  • #15   9. okt 2012 Jamen du skal da være så velkommen til at forlade siden, hvis du synes folk er for dumme og du siger du spilder din tid.. For så er dette da åbenbart ikke det rette sted for dig..

  • #16   9. okt 2012 Sandra - Og så er det heller ikke sikkert at hverken mor eller unger overlever, hvis man står i den situation..

  • #18   9. okt 2012 Sandra - Har heldigvis ikke stået i den situation selv, men en på Tamrotter i DK på facebook mistede for ikke så lang tid siden sin lille prinsesse og de unger, der var blevet født :(.
    Jeg er også altid urolig når mine kaniner er gravide, for man ved jo aldrig.
    Mennesker kan bedre tåle narkose og kejsersnit. Men de små puslinger er ikke lige så stærke på det punkt som os :(.


  • #19   9. okt 2012 Alex S: At det gik godt for din første hunrotte at få kuld da hun var 1.5 år er vist mere held end forstand. Jeg har haft en hunrotte, der endte med kejsersnit fordi jeg var så dum at sætte hende i avl da hun var 11 mdr, og altså for gammel til det.

    Ellers er jeg enig med de andre. Hvis ikke du vil have, at folk skal kommentere på det du skriver, så LAD VÆRE med at poste det i debatforumet. Så burde du have postet det under annoncer, og fravalgt at folk kunne stille spørgsmål. Så var du sluppet for at skulle høre på sandheden om korrekt alder for hunrotter i avl, når du nu er så stor modstander af hvad der er etisk forsvarligt i forbindelse med rotteavl, men hellere vil risikere din hunrottes liv.


  • #20   9. okt 2012 Og jeg er faktisk mildest talt chokkeret over, at nogen herinde overhovedet vil tilbyde dig at låne deres han bare for at du kan risikere din hunrottes liv.
    De er tydeligvis ligeså useriøse og uvidende som du er.


  • #21   9. okt 2012 Jeg synes det er sørgeligt at folk ikke gider høre efter og hvorfor er det nødvendigt at spamme forum med det samme emne??

Kommentér på:
søger kærligheden

Annonce