{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Spørgsmål efter fødsen (marsvin) {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Mit marsvin har lige født og har fået 3 små dejlige unger. Har lidt spørgsmål omkring dem smiley

1. Mit marsvin har et hus. Efter hun har født ligger hun kun der inde hele tiden, med ungerne. De er aldrig ude fra hytten, kun hvis jeg tager dem lidt op eller fjerner huset. Burde jeg tage hytten lidt væk fra dem? Er bange for at de bliver for sky overfor mig/andre

2. De 2 af ungerne er albino. Jeg havde en køber af en af dem. Men da han fik af vide at det var en albino. Ville han ikke, fordi han sagde de har dårligt immunforsvar og lettere blev syge. Jeg ved det er sådan med slanger men ved ikke om det gælder det samme for marsvin?

3. Jeg har et lidt højt bur i bunden, ikke for højt til mit voksen marsvin, men er det selvfølige til ungerne. Så de ville ikke kunne nå vand flasken. Ved godt de får mælk hos moren, men skal de også have tilgang til normalt vand og hvad kan jeg så gøre?

4. Er der noget specielt ungerne skal have for at få det bedre eller blive sunder? mener flere vitaminer speciel foder eller sådan noget :P? og har i nogle gode tips til hvordan jeg kan vende dem til mennesker?

-Har marsvin unger mange krøller når de er født? xD Ved godt det er et dumt spørgsmål. Men blev lidt i tvivl om det eller om pælsen bare er sådan smiley

På forhånd mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål efter fødsen (marsvin)
Kommentér på:
Spørgsmål efter fødsen (marsvin)

Annonce