{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Team Jensen & Co marsvineudstilling i Asferg 16.-17/8 {{forumTopicSubject}}

Team Jensen & Co indbyder til udstilling d. 16. og 17. August 2014

Udstillingen er MED bure

Adresse:

Asferg Skole
Østergade 2
8990 Fårup

Dommere:

Racedyr: Ian Reynolds og Julie Gallagher (UK)
Kæledyr: Claus Füssel, Annette Creutzberg og Christina Jensen (DK)

Lørdag dømmer Claus børnedyr og junior kæledyr mens Annette dømmer senior kæledyr.
Søndag dømmer Christina børnedyr og junior kæledyr mens Claus dømmer senior kæledyr.

Søndag er der dommeraspirant på i senior kæledyr.

Tilmelding og betalingsfrist:
Ordinær tilmeldingsfrist d. 25-07-2014
Eftertilmelding frem til d. 01-08-2014 – til anden pris (se under Gebyrer)

Hvis der er tilmeldt eller betalt efter denne dato, afvises dyret ved indtjek.
Tilmeldingen sendes til: christinajensen1983@gmail.com (foretrækkes) eller pr. post til Christina Jensen, Østervold 13, 3.sal, dør 6, 8900 Randers.

Spørgsmål vedr. tilmelding eller udstillingen kan stilles til Christina på ovenstående mail eller på tlf. 28 59 01 96 (helst mellem kl. 17-20)
Bemærk: DMK’s officielle tilmeldingsblanketter skal benyttes.

Gebyrer til ordinær tilmeldingstakst:
Udstillingsdyr: 45 kr. (for én dag) / 60 kr. (for begge dage)
Opdrættergruppe: 30 kr. (for én dag) / 35 kr. (for begge dage)
Salgsbur: 20 kr./stk.
Transitdyr: 10 kr./stk.

Gebyrer til eftertilmeldingstakst:
Udstillingsdyr: 60 kr. (for én dag) / 70 kr. (for begge dage)
Opdrættergruppe: 40 kr. (for én dag) / 45 kr. (for begge dage)
Salgsbure og transitdyr stiger ikke i pris.

Forplejning:

Overnatning: Gratis, men man bedes gøre opmærksom på det ved tilmelding

Morgenmad: 20 kr. pr. person, bestilles og betales ved tilmelding

Middagsmad: 20 kr. pr. person ved tilmelding på forhånd, bestilles og betales ved tilmelding, ellers 25 kr. ved køb på udstillingen.
Menuen vil lørdag bestå af sammenkogt ret (Ris/pasta med en sovs af fars, ærter&gulerødder, cocktailpølser mv.) og søndag pasta med kødsovs. Ved bestilling på forhånd, gør da gerne opmærksom på om du foretrækker ris eller pasta til lørdagens menu.

Forplejnings-pakke: 60 kr. pr. person pr. dag. Halv pris for børn under 15 år. I stedet for at købe morgenmad, middagsmad mv. hver for sig, prøver vi som noget nyt med en samlet forplejnings-pakke. Dækker morgenmad, middagsmad, fri kaffe/the og kage. Bestilles og betales ved tilmelding sammen med information om hvilken dag eller begge.

Beløbet sættes ind på: reg. nr. 9365 konto nr. 3295638477
Det er vigtigt, du skriver navn og medlemsnummer på overførslen, så vi kan finde betalingen.

Program fredag:
Buropstilling fra ca. kl. 16 og derefter indtjek. Der er KUN indtjek såfremt der møder indtjekkere op, ud over udstillingsarrangørerne samt KUN for folk der har hjulpet aktivt med buropstillingen.

Program lørdag:
7.30-9.30: Indtjek
8.00-9.00: Morgenmad
10.00: Velkomst med praktiske oplysninger
10.30-?: Bedømmelser, præmieoverrækkelse når bedømmelserne er slut
18.00: Aftensmad (se mere under praktiske oplysninger)

Program søndag:
7.30-8.00: Indtjek
8.00-9.00: Morgenmad
9.00-?: Bedømmelser

Tiderne er ca. tider.
Efter bedømmelserne er slut søndag, er der fælles oprydning og præmieoverrækkelse

Der vil være agurkespisningskonkurrencer (for folk under og over 18 år) samt vægtkonkurrencer (for folk under og over 18 år). Det er kun tilladt at deltage med dyr man selv har tilmeldt til udstillingen.

Udstillingsregler:
Udstillingen følger DMKs udstillingsreglement, som kan findes på DMKs hjemmeside.
Mindstepris for salgsdyr er 125 kr.

Vi håber at alle vil hjælpe til ved den fælles oprydning efter udstillingen.

Der vil være en madbod med salg af mad til frokost, toast, kaffe/the, sodavand mm. til lave priser.
Der gøres opmærksom på rygeforbud i lokalerne og alkoholforbud på hele området, hvor udstillingen finder sted.

Yderligere information/eventuelle ændringer vil være at finde på Team hjemmesiden: http://teamjensen.von-fancy.dk/

Husk: Også ikke-medlemmer kan udstille, mod et ekstra gebyr på 50,- pr. udstillingsdag. Gebyret betales ved tilmelding.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Team Jensen & Co marsvineudstilling i Asferg 16.-17/8
Kommentér på:
Team Jensen & Co marsvineudstilling i Asferg 16.-17/8

Annonce