{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Marsin ven eller skal jeg lade hver?? {{forumTopicSubject}}

Hej Gnaver folk

der er det at jeg tager på landbrugsskole på Søndag, jeg er så kommet i tvivl om mit marsivn ( han) på 3 år ca vil blive deprimeret og trist når jeg rejser..

Han er meget mor syg og altid ked af det når jeg er hos min far.. så bliver han stum et par dage..

Jeg har læst og altid vidst de var flok dyr, men har ikke turde sætte et andet marsvin ind til ham..
Derfor vil jeg høre jer om det det er fair at sætte et andet marsvin på samme alder ind til ham som marsvin ven?? smiley

Han kommer til at bo i stuen når jeg rejser, men det jo sommer og min familie opholder sig ikke i stuen på denne års tid..!

ps. Behøver det at være på samme alder??

HJÆLP!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsin ven eller skal jeg lade hver??
  • #1   28. jul 2014 Undskylder de mange stave fejl.. det gik lidt hurtigt

  • #3   28. jul 2014 Kayser´s dyr så en på 2 bliver for gammel eller??? Hvad er grunden til den skal være så ung?

  • #5   28. jul 2014 Det kan godt være det er trist han har gået alene.. men sådan har det forholdt sig.. og der er MANGE der stadig har marsvin enkel vis.. ikke at det er rigtigt, men sådan er det.. nu prøver jeg jo selv at lave om på det... smiley


  • #6   28. jul 2014 Hvis du får ham kastreret og køber en jævnaldrene og venligsindet hun, så er der nu stadig en god chance for at de godt kan gå sammen.
    Da mit ene marsvin døde købte jeg en hun som kunne holde den tilbageværende med selskab, da han kun var 3 år gammel og jeg ikke syntes han skulle gå alene resten af sit liv. Købte en hun på 2 år. Det var kærlighed ved første blik uden en eneste slåskamp smiley
    Du kan overveje at få en fra et internat og så tale med dem om at "bytte" den hvis det ikke er et godt match med dit marsvin.


  • #7   28. jul 2014 Har kigget på internaterne rundt omkring og har kig på et par forskellige! men tak for responsen! smiley
    Det var en stor hjælp!

    Skønt med sådan et dejligt venskab/kærlighed til dine marsvin!! smiley


  • #9   29. jul 2014 aldrig en han på samme alder, især hvis han har været vandt til at gå alene før smiley

Kommentér på:
Marsin ven eller skal jeg lade hver??

Annonce