{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  At have 3 marsvin sammen?
  • #1   17. jul 2014 Jeg vil mene nej, minimum 120x60cm eller større! smiley

  • #2   17. jul 2014 Det vil jeg mene du godt kan smiley

  • #3   17. jul 2014 Jeg ville ikke gøre det.

  • lene J
    lene J Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Svar: 28
    #5   17. jul 2014 ja hvis du selv vil trives med 2 andre på 4 gange 4 meter!
    og husk det er hele døgnet uanset om du syntes om de andre


  • #6   17. jul 2014 lene j:

    Ret pudsig måde at stille det op - du vælger forhåbentligt også selv hvem du får "unger" med, det gør dine dyr ikke - skal de også selv til at bestemme det? smiley



  • #7   17. jul 2014 Lene J: sikke dog et svar.......

    Til jer andre: jeg overvejer stadig lige lidt hva der er mest rigtig at gøre (:


  • #8   17. jul 2014 Elsker bare folks argumenter smiley

  • #9   17. jul 2014 det vil jeg mene du godt kan

  • lene J
    lene J Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Svar: 28
    #10   18. jul 2014 der kan jo være lige så mange man kan proppe i buret også i lag, svaret er dog ret logisk hvis man stiller sig selv spørgsmålet om man selv vil bo trængt og måake med nogle man ikke syntes om.
    måske med en som man er underdaning og altid skal være på vagt og klar til at flygte fra!


  • #11   18. jul 2014 dog et underligt svar...

  • #12   18. jul 2014 lene J:

    Hvis det var tilfældet, tvivler jeg på 20cm ekstra vil gøre den helt store forskel - og hierarki er normalt i dyr verden (og menneske verden) det skaber en stabil flok, hvor dyrene kender hinandens plads, og forhindre slagsmål. At én er dominerende behøver ikke være skidt - to dominerende vil være et større problem.


  • #13   18. jul 2014 Prøv dig frem... Det er dyr. Du er et menneske. Du har ret til at forsøge dig frem


    Hvis ikke det fungerer, så find noget større...


  • lene J
    lene J Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Svar: 28
    #14   19. jul 2014 pointen er..... hvorfor ikke have et kæmpebur og give to marsvin det bedste!
    altid er spørgsmålet hvor mange dyr kan der være bekendt at presses i mit bur som ofte ikke er mere en en meter.

    mine 2 marsvin bor på 90* 160 cm og det er passende, jeg behøver ikke være i tvivl om de har trange forhold...


  • #15   19. jul 2014 Lene j:

    der kan jeg godt lidt følge dig, jeg er også selv meget af den holdning - er man i tvivl, er det nok "forkert".
    De fleste der har store nok forhold, oplever man sjældent være i tvivl om forholdene er store/gode nok smiley


  • #16   19. jul 2014 Ah der er nu mange nybegyndere inden for marsvin som er i tvivl om hvor meget plads de kræver osv. kan ikke se det dermed gør det forkert at spørge.
    Derudover hvis argumenter at fordi man er i tvivl så er det forkert kan bruges en vej, kan så man jo også sige at hvis man ikke er i tvivl om 3 marsvin kan trives og have det godt i 100*60 bur så er det jo helt sikkert ikke forkert, for man er jo ikke i tvivl. ! Den går jo begge veje smiley


    Plads størrelser er for mig altid et spørgsmål om holdning og erfaringer og der er folk sjældent enig.
    Så i bund og grund handler det om hvad man selv synes. Og så kan vi jo alle byde ind med vores forskellige holdninger.

    Men et bur kan i bund og grund aldrig blive for stort, men jeg står stadig ved at jeg mener man godt kan have 3 marsvin i 100*60 og de trives og har det godt.

    Så er det så op til trådstarter og vurderer hvad hun selv synes på baggrund af alle vores svar og hendes egen holdning.

    Held og lykke med det


  • #17   19. jul 2014 Von Sortfod:
    Rigtig nok, det er også bare de erfaringer jeg har set igennem tiden. Dem som ofte er i tvivl, er dem hvis forhold ikke er store nok smiley


  • #18   21. jul 2014 Jeg ville også være i tvivl. Men kan ikke helt finde ud af om man skal spørge sig selv og man ville være på F.eks 4x4 meter. For vi skal jo også havde plads til at gå på wc lave mad osv.. Imens marsvin faktisk lever i flok. Og de tisser nærmest overalt i buret. Man kunne jo prøve og se hvordan det går. (Men hvis jeg var dig og valgte at prøve ville jeg også sørge for at havde dem meget ude af buret smiley

Kommentér på:
At have 3 marsvin sammen?

Annonce