{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Marsvin og hund - første møde. {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg vil gerne have marsvin. Vi har en hund i forvejen, og jeg kan lige så godt være ærlig og sige at han er en Golden retriever som jo nogen steder bliver brugt som jagthund.

Han har dog aldrig været agressiv hverken overfor os eller mindre hunde.

Ville bare lige høre om i både har hund og marsvin? Og hvad gjorde den første gang de skulle møde hinanden?

Kh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin og hund - første møde.
  • #1   14. jul 2014 Nu har jeg små hunde, og jeg har ladet dem møde hundene når jeg havde dem ude på gulvet mens jeg selv sad der. Blev hunden for nærgående fik den besked på at gå.. smiley

  • #2   14. jul 2014 Du kan altid lukke hunden væk når marsvinene er ude

  • Ida-Marie S
    Ida-Marie S Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #4   18. jul 2014 Jeg har to marsvin og en Golden retriever. Da vi fik Karla(min hund) havde vi allerede en kanin. Hende er hun vokset op med og vores kanin rendte frit i haven, også selvom Karla var ude i haven. Da den døde fik vi et dværghamster og den sagde Karla intet til. Så har vi fået to marsvin som hun er bedøvende ligeglad med. Hun snuser lige til dem og så går hun videre.

  • #5   19. jul 2014 Hvis du skal have hund og dyrene skal have et godt venskab så er det klart kanin der passer hvis de skal være venner + du kan også springe med en kanin og tage til stævner så det er et dejligt dyr smiley

  • #6   19. jul 2014 Det der er ikke en golden retriver. Det er muligvis en golden retriver blanding men en golden er det ikke.

    Når det er sagt : vi har 4 hunde og den ene er en jagthund og 3 hyrdehunde.. det fungere fint med hundene. Og har altid gjort det. I gamle dage havde jeg åbne bure, efter vi fik børn er de blevet lukket.


Kommentér på:
Marsvin og hund - første møde.

Annonce