{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Kanin ejer igen. {{forumTopicSubject}}

Hej GG. smiley

Jeg har for nu taget beslutning om at blive kanin ejer igen. Jeg har tidligere da jeg var mindre haft en dværg kanin, men da jeg ikke var så gammel var det meget min mor som passede den for mig. smiley

Jeg tænker at anskaffe mig en Hermeliner kanin, da jeg ikke er interesseret i at eje en kanin som bliver helt vildt store, og så synes jeg bare at de er alt for kære smiley

Så nu søger jeg bare hele nettet for informationer om pasning og information om selve racen. Jeg finder en masse godt information om pasning og pleje af selve kanin, med fodring osv. Men... Meget om selve racen finder jeg ikke, derfor... Alt info jeg få skrabt sammen og hvis i kender nogle gode hjemmesider så må i gerne linke mig smiley

- Vil rigtig gerne sætte mig godt ind i racen og være en mere "seriøs" kanin ejer, kunne godt tænke mig måske at deltage i udstillinger og sådan på et tidspunkt, så hvis i har erfaringer, råd, links then shoot me smiley Suger alt information til mig så jeg kan give mit dyr det aller bedste!


Kommentarer på:  Kanin ejer igen.
Kommentér på:
Kanin ejer igen.

Annonce