{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.589 visninger | Oprettet:

fra indekanin til udekanin. {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley

Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med at få svar på.
Jeg har 2 løvehoved kaniner som står på mit værelse. Jeg bor på første etage så her bliver virkelig varmt og indelukket om sommeren. Jeg har så fået den ide at jeg vil stille kaninerne ud her i sommerperioden for at de ikke dør af varme på mit værelse. Jeg har købt et stort 2 delt udendørs bur, hvor der både er tremmer men også en lille "kasse" hvor de kan gå ind og ligge i en masse halm. Når det så bliver vinter ville jeg tage dem ind igen på deres plads i deres normale indendørs bure.
Mit spørgsmål er så, kan jeg godt det? Kan de godt klare at skiftes til at være inde og ude hvert halve år?

Og et andet spørgsmål, hvornår kan jeg stille den udenfor og hvornår skal de ind igen?

Knus fra mig ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra indekanin til udekanin.
  • #3   15. apr 2014 Det har jeg også gjort! Sat to indekaniner ud, egentlig er det vist lidt for koldt endnu til at de kan skifte fra inde til ude, men jeg kan simpelthen ikke tåle at have dem inde længere.
    Har haft kanin i mange år uden at min astma har kigget frem, men har lige udvidet til hele 5 stk og det har været for meget, så de to der boede inde er lige kommet ud, en i sidste uge og en for 3 dage siden! Masser af hø og halm, en redekasse med fleece, stort bur med to "rum", i læ og overdækket!
    Det er gået rigtig fint, men mine har også været i løbegård dagligt og er på den måde vant til at være lidt ude! (men egentlig tror jeg ikke, at det er helt "efter bogen", det har dog fungeret her!)


Kommentér på:
fra indekanin til udekanin.

Annonce