{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Strøelse (mus)
  • #1   13. apr 2014 Sådan helt generelt vil jeg sige biobase.. eller hamp.

  • #2   13. apr 2014 Jeg forestrækker hemp til de fleste gnavere..

  • #3   13. apr 2014 Tak tak smiley
    Ville bare være sikker, for havde en lang diskussion med en, som mente at savsmuld var det aller bedste smiley


  • #4   13. apr 2014 Savsmuld/træspåner, er bestemt ikke det bedste.. Der er rigtig mange ulemper ved det, fx. de kan finde på at spise det og så blive kvalt i det, og det stinker let, det sætter sig også nogle gange fast til burets bund.. Jeg bruger det godt nok selv, men man skal også have nogle ret store stykker, for at dyret ikke tænker "Num, maaad"..

    Jeg vil klart også sige hamp. smiley

    (Lige mine hamstere)

    Aviser kan også bruges, da de nogle gange er nemmere at gøre rent, men jeg syntes bare de stinker efter kort tid.. Men ved unger bruger jeg aviser i bunden, og hamp, og så colorstrøelse som det hedder i petworld. smiley Jeg bruger stadig colostrøelse, da det er blødt at gå på, og de kan bygge varme og dejlige huse/reder af det. smiley Men jeg bruger det kun til deres huse nu, for det er ret dyrt. smiley man kan ogs købe brune, som faktisk er en del billigere. smiley Men det ser da lidt bedre ud med forskellige farver fyld i husene, og det ser også "gladere" ud. smiley


  • #5   13. apr 2014 Hamp smiley

  • #6   13. apr 2014 Savsmuld eller spåner støver meget og suger dårligt... Men det er da klart det billigste man kan købe.

Kommentér på:
Strøelse (mus)

Annonce