{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Dyrlæge kanin {{forumTopicSubject}}

Jeg har gennem længere tid overvejet at få min babykanin kastreret, og jeg har googlet og googlet efter gode dyrlæger, og de fleste af dem var meget dyre :I

Selvfølgelig vil jeg gerne have en dyrlæge som ved hvad han/hun laver, men jeg er ikke interesseret i at betale for meget.

Ved at landbohøjskolen er gode, men kan simpelthen ikke finde nogen hjemmeside, elller nogen priser:3

Jeg bor i storkøbenhavn, så det skal helst ikek være for langt derfra, men hvis der er nogle af jer som kender til en god og billig dyrlæge i nærheden, så vil jeg meget gerne høre fra jer!:)

og er der nogen kender landbohøjskolens hjemmeside, eller bare hvad det koster at få en hankanin kastreret derinde?


Kommentarer på:  Dyrlæge kanin
  • #1   12. apr 2014 Danny Meldgaard fra Centrum Dyrehospital i Rødovre er super! Men de andre dyrlæger derude kan nu også sagtens finde ud af at kastrere kaniner uden problemer.

    Og her er hjemmesiden til Landbohøjskolens dyrehospital. Det hedder dog ikke længere Landbohøjskolen, så det er måske derfor, du ikke har kunnet finde noget smiley
    http://dyrehospitalet.ku.dk/


  • #2   12. apr 2014 LIFE tager kun ind periodisk, og man skal være bevidst om, at det er et sted hvor der undervises = det er ikke nogen garanti at du får en god behandling

  • #3   12. apr 2014 Jeg fik min kastreret hos Brøndby Dyreklinik og det kostede 868 for alt smiley synes det er en god pris, og så er personalet bare så dygtige og søde! Har været med mine dyre i alle mine 19 år, og har aldrig været sur eller noget smiley jeg skal helt sikkert derhen igen, når min anden han skal kastreres smiley

  • #4   14. apr 2014 Hvorfor er det, at du vil have din kanin kastreret? Det er jo at lave om på en kanin. Jeg har 4 hanner, og ingen af dem er kastreret. Jeg finder det mest naturligt, at de IKKE er kastrerede.
    Jeg har én gang fået kastreret en han, og den døde ½ time efter.


  • #5   14. apr 2014 Aase:
    Selvom jeg godt forstår hvor du kommer fra, er det ikke så heldigt at basere sin frygt på et enkelt tilfælde.
    Vi fik en chinchilla kastreret, der endte med at dø af det, tilsyneladende pga. reaktion på narkosen.
    Men vi har også fået lagt dyr i narkose, for at se tænder, og for at få fjernet et forben, og det var der ingen der døde af, og det er samme narkose der bruges ved det hele.

    Der er altid risici ved operative indgreb, og risikoen for at man mister dyret, er også reel nok. Jeg synes bare ikke man kan tillade sig at sige at det går galt, ud fra en enkelt erfaring.


Kommentér på:
Dyrlæge kanin

Annonce