{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Charlotte L
Charlotte L
Tilmeldt:
28. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Sløj kaninunge {{forumTopicSubject}}

Hej

Vores skønne hunkanin Bella fik kuld for 6 uger siden. Hendes og vores første.
4 uf af seks unger kom godt fra start og har udviklet sig efter bogen indtil ca midten af sidste uge.

Jeg observerede, at den ene sad mere for sig selv onsdag i sidste uge, men ikke ellers ændret adfærd.
Vi har været væk henover weekenden, hvor naboen har passet. Da vi kom hjem igår aftes sad ungen igen for sig selv, og var noget svag og medtaget at se til.
Fra at være på størrelse med de andre, er den nu markant mindre, og slet ikke med noget sul på kroppen. Den havde hård knoldet afføring ved endetarmsåbningen og usoigneret pels

Jeg har taget den ind i nat, og sad og håndfodrede den igår til sent. Rev lidt gulerod, som den spiste af, og efterfølgende spiste den et pænt stykke af en hel gulerod. Vil dog gerne, at den drak lidt mere. Den kvikkede lidt op, hoppede lidt mere rundt, vaskede sig m.m, Men her til morgen sad den passivt i dens nye kasse og igen med tør afføring i pelsen omkring endetarmsåbningen.

Jeg har givet den det samme som igår og prøver nu også med lidt vand i skål. Overvejede at købe noget killingemælk, men det er vel nærmest begrænset, hvad de dier ved moderen nu? Dog overvejer jeg at få fat i engangssprøjter blot til vand.

Det er som om, den igen kvikker noget op, og afføringen virker knap så tør.

Jeg vil gerne tage den til dyrelægen hvis det giver mening. Min fornemmelse, når jeg læser på nettet, er, at mange dyrelæger ikke ved meget om kaniner.

Nogen der har gode råd?

Mvh

Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sløj kaninunge
Kommentér på:
Sløj kaninunge

Annonce